[Kocaeli - MT]

Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
13
geçmiş olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

arora 250 r ile takas düşünen honda cbr 250 r motoru olan varmı üste 6000 tl veririm...
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Bu havalar ısınmaz ya, haftaya halen yağış gösteriyor. bu hafta sonu istanbul parkta buluşma var, ya son dakika ile gidicem ya da gidemem zaten. haftaya bir plan yapalım diyorum, işlerimi düzenlersem o hafta sonu uygun olacam. sizlerde nedir durum?
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Arkadaslar izmit mrk. Köbette cafe sahibi Emir Gezerde aramizda artik. Gecmis olsun emir aramiza donmene sevindim
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
O bahsi geçen yaz bir türlü gelmedi zaten, gelse de rahatlasak artık ya. Yağmur görmekten bıktım, her gün hava durumuna bakıyorum :)
Yağışı geçtim soğuk oluyor bir de ya..
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
Kısmetse bi ybr 125 alacağım inşallah,sen motosikleti ne zaman değiştirdin bu arada :)

Regaller güzel yorumlar alıyor,umarım memnunsundur.

mondiali sattıktan 1 ay sonra aldım uğur.. dayanamadım..
çok memnun kaldım... şükür hiç bi sıkıntısı olmadı..
bir an önce kavuşursun inşalah motoruna:.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst