geçmiş olsun emir kardeş...Arkadaslar izmit mrk. Köbette cafe sahibi Emir Gezerde aramizda artik. Gecmis olsun emir aramiza donmene sevindim
İnsallah önümüzdeki hafta bitecek motorsuzluk![]()
inşalahh... ne alıyosun??
yakışır uğur 'umakomoto nerelerde uğur ?
Kısmetse bi ybr 125 alacağım inşallah,sen motosikleti ne zaman değiştirdin bu arada![]()
Regaller güzel yorumlar alıyor,umarım memnunsundur.