arkadaşlar müsait olursam bende gelmek isterim..
fikir olarakda istanbul yakın ve güzel duruyor ama, doğaya yeşilliğide hayır demem..
tanışma fırsatımızda olmamıştı, güzel olur...
yaaa arkadaşlar düşündüm taşındım fuarda gördüm monster almayı istiyorum şu çanakkale ayvalık gezisine gitmek için.ama izin problemim var eğer aşarsam bende gelirim
benim kanuni rony scuter gitmez gitsede size ayak uydurramaz malum. asıl race motor istiyom ama erken daha.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------
cumartesi olursa bende isterim gelmeyi bence farketmez benim skuter var ona göre
aynen...bidaha görürsek duralım bari..kürşat benim motor kanuni rony scuter çamlı tepedenim bende büyük ihtimal görmüşüzdür birbirimizi
Bu arada ben bu ufak gezi için bu hafta sonunu kasdetmiyorum, 27 ve 28 i olur diye düşünüyorum.
işte malesef bu hafta, haftaya ve sonraki hafta haftasonları ben yokum malesefsınavlarım var
bir kısmet olmadı tanışmak yahu
arkadaşlar benim nöbetim olma ihtimali var..müsait olursam hemen atlar gelirim türk kahvesine...
evet...Türk hahvesi, türk kahvesi dönüp duruyor bu bir yerin ismi mi?