Selamlar,
Bende İzmitteyim. Yeni motorcuyum.. Yıllardır almak istedim ve sonunda bir hafta kadar önce Hyosung GV 250 aldım. Daha yeni yeni biniyorum, motor da sıfır. Gel gelelim karbüratöre pislik geldi, tekliyor motor..
Karbüratörü temizletmek için usta tavsiye edebilir misiniz bana.
Gölcük tarafında oturduğum için Gölcükte olursa tercih ederim.
Teşekkürler,
İyi bayramlar...
Tüm septomlar onu gösteriyor, aldığım yerle ve başka bir motorcu arkadaşla konuştum, oda öyle dedi..
Selamlar,
Bende İzmitteyim. Yeni motorcuyum.. Yıllardır almak istedim ve sonunda bir hafta kadar önce Hyosung GV 250 aldım. Daha yeni yeni biniyorum, motor da sıfır. Gel gelelim karbüratöre pislik geldi, tekliyor motor..
Karbüratörü temizletmek için usta tavsiye edebilir misiniz bana.
Gölcük tarafında oturduğum için Gölcükte olursa tercih ederim.
Teşekkürler,
İyi bayramlar...
dostum sana yardımcı olmaya çalışırım efsane motor murat abiyi tanıyorum,nihat bozuda ve ustası çok yakın arakdaşım.hangisine gitmek istersen beraber gideriz güzellikleri olur. [email protected] adresim dilersen ekle.
Teşekkürler. Geçen hafta Gölcükteki Nihat Ustaya (Exstreme Motor) gittim ve çok da memnun kaldım. Motorun benzin pompasında arıza varmış, servisin gönderdiği yeni benzin pompasını taktı, karbüratörü falan kontrol etti, motor canavar gibi oldu yine. Birkaç küçük ayarlama yaptı (rolanti, debryaj.vb.) ve sıkıcı sorularıma ayrıntılı cevaplar verdi. Ücrette çok uygun.
İlgin için teşekkürler.
Şöyle bahar gelse de etkinlik yapsak...