[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Kocaeli MT : kurban bayramınız mubarek olsun arkadaşlar nice bayramlara kazasız belasız hep beraber :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kurban bayramınızı En içten dileklerimle kutlar Ailenizle birlikte Hakkınızda hayırlara vesile olmasını Temenni ederim.:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
hayırlı bayramlar arkadaşlar hepinizin mubarek kurban bayramınızı kutlar kazasız belasız agilenizle mutlu günler dilerim
:rendeer:
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
bende tüm abilerimin ve kardeslerimin mübarek kurban bayramını kutluyorum
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
Selamlar,
Bende İzmitteyim. Yeni motorcuyum.. Yıllardır almak istedim ve sonunda bir hafta kadar önce Hyosung GV 250 aldım. Daha yeni yeni biniyorum, motor da sıfır. Gel gelelim karbüratöre pislik geldi, tekliyor motor..
Karbüratörü temizletmek için usta tavsiye edebilir misiniz bana.
Gölcük tarafında oturduğum için Gölcükte olursa tercih ederim.
Teşekkürler,
İyi bayramlar...
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Selamlar,
Bende İzmitteyim. Yeni motorcuyum.. Yıllardır almak istedim ve sonunda bir hafta kadar önce Hyosung GV 250 aldım. Daha yeni yeni biniyorum, motor da sıfır. Gel gelelim karbüratöre pislik geldi, tekliyor motor..
Karbüratörü temizletmek için usta tavsiye edebilir misiniz bana.
Gölcük tarafında oturduğum için Gölcükte olursa tercih ederim.
Teşekkürler,
İyi bayramlar...

öncelikle hayırlı olsun sonrasında ise geçmiş olsun :) hayırdır yeni almıştın daha motorunu ne çabuk pislik gitti.eminmisin karbüretörden olduğuna
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
Tüm septomlar onu gösteriyor, aldığım yerle ve başka bir motorcu arkadaşla konuştum, oda öyle dedi..
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
bıraz gec oldu ama bayramınız mubarek olsun yasoe golcukte nıhat boz yada efsane motor ıkısıde ıyıdır bende basıskele karsıyakadayım goruselım bı ara :) ümmet abı nasılsın bayramın mubarek olsun abı saygılar
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet arkadaslar :) Hava güzeL bugün... Karamürsel tayfasıyla bi yerlere mi gitsek :)

Bu arada döndüm rize den :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Selamlar,
Bende İzmitteyim. Yeni motorcuyum.. Yıllardır almak istedim ve sonunda bir hafta kadar önce Hyosung GV 250 aldım. Daha yeni yeni biniyorum, motor da sıfır. Gel gelelim karbüratöre pislik geldi, tekliyor motor..
Karbüratörü temizletmek için usta tavsiye edebilir misiniz bana.
Gölcük tarafında oturduğum için Gölcükte olursa tercih ederim.
Teşekkürler,
İyi bayramlar...



dostum sana yardımcı olmaya çalışırım efsane motor murat abiyi tanıyorum,nihat bozuda ve ustası çok yakın arakdaşım.hangisine gitmek istersen beraber gideriz güzellikleri olur. [email protected] adresim dilersen ekle.
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
dostum sana yardımcı olmaya çalışırım efsane motor murat abiyi tanıyorum,nihat bozuda ve ustası çok yakın arakdaşım.hangisine gitmek istersen beraber gideriz güzellikleri olur. [email protected] adresim dilersen ekle.

Teşekkürler. Geçen hafta Gölcükteki Nihat Ustaya (Exstreme Motor) gittim ve çok da memnun kaldım. Motorun benzin pompasında arıza varmış, servisin gönderdiği yeni benzin pompasını taktı, karbüratörü falan kontrol etti, motor canavar gibi oldu yine. Birkaç küçük ayarlama yaptı (rolanti, debryaj.vb.) ve sıkıcı sorularıma ayrıntılı cevaplar verdi. Ücrette çok uygun.

İlgin için teşekkürler.

Şöyle bahar gelse de etkinlik yapsak...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Teşekkürler. Geçen hafta Gölcükteki Nihat Ustaya (Exstreme Motor) gittim ve çok da memnun kaldım. Motorun benzin pompasında arıza varmış, servisin gönderdiği yeni benzin pompasını taktı, karbüratörü falan kontrol etti, motor canavar gibi oldu yine. Birkaç küçük ayarlama yaptı (rolanti, debryaj.vb.) ve sıkıcı sorularıma ayrıntılı cevaplar verdi. Ücrette çok uygun.

İlgin için teşekkürler.

Şöyle bahar gelse de etkinlik yapsak...

rica ederim.bende şimdi nihat ustanın yanından geldim =) istanbuldan izmirden motorlar oraya tamire geliyorlar çok iyi seçim yapmışsın işlerinde uzmandırlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst