[Kocaeli - MT]

Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
boyacı

herkese selamlarr.
benim motorun deposunun boyaya ihtiyacı var.güvenilir sağlam bir usta arıyorum daha önce tecrübesi olanlar mutlaka vardır.izmit civarında depoyu adam edebilecek iyi bir usta arıyorum. kocaeli mt ye saygılarr
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
kocaeli mt arkadaşlarım mubarek kadir gecenizi kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
kocaeli mt ramazan bayramınız kutlu olsun .allah nice kazasız belasız bayramlara eriştirsin:rendeer:
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
bayram tebriği

ramazan bayramının tüm islam aleminde hayırlara vesile olması dileklerimle..
kocaeli mt. hayırlı bayramlar.:)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
tüm atkadaşların mubarek ramazan bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını ALLAHTAN niyaz ederim daha nice mutlu ve huzurlu ramazanlara kazasız belasız girmeyi ALLAH hepimize nasip etsin


aamin
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
14
bende gelicem bi gün .. motorumla ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:32 PM ----------

herkese güzel günler ..
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
herkese selamlarr.
benim motorun deposunun boyaya ihtiyacı var.güvenilir sağlam bir usta arıyorum daha önce tecrübesi olanlar mutlaka vardır.izmit civarında depoyu adam edebilecek iyi bir usta arıyorum. kocaeli mt ye saygılarr

bu konu hakkında yardım istiyorum.sıradan bir boyacıya gidip halledebilirim ama
güze bir ustaya güzel işçilik temiz boya olsun..:cherry:
izmit sanayide motorsiklet boya(depo boyanacak) işlerinden anlayan iyi bir ustaa yokmuu....:mrgreen:
kocaeli mt duy sesimi:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar; Karamürsel İzmit arasında bir bulusma yapalım şu sıraLar olmaz mı ?
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar,
200 cc cross motorum vardı,geçen hafta satmak zorunda kaldım.Bir kaç ay sonra Bmw f650 gs almak niyetindeyim.Yeni motor alır almaz gezilerinize katılmak isterim.
Tüm Kocaeli Mt üyelerine selamlar...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hoşgeldin..bu arada yok mu yakınlarda bi aktivite?kasımda askerim kısmetse gitemden varsa şöyle geniş bi buluşma örneğin yaza veda toplantısı vs katılmak isterdim
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tamam arkadaslar Katılmak isteyenler yazsınlar kendilerini ona göre izmitte bişiler yapalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst