Selam Arkadaşlar;
Malumunuz askerlik nedeni ile aranızda katılımcı olarak bulunamıyorum.:salut:
Arkadaşlar ben kullanmış olduğum Kanuni Caracal 200 motorumu satmak, geldiğimde daha büyük bir motor ile aranızdaki yerimi tekrar almak istiyorum.:cat: Motor gerçekten çok temiz, 2000 Km'de, kapalı garajda duruyor ve birlikte bir çok aksesuarı da birlikte veriyoruz yaklaşık 3 ay kullandım, temizliğinden hiç ödün vermedim 4 günde bir yıkıyorum, haftada bir de cilasını-bakımını yapıyorum.
.:cat: Malumunuz askerde olmam sebebi ile satmak istiyorum ilgileniyorsanız sahibinden linki veriyorum.Görüşmek üzere... :rendeer:
Ulaşım Tel: 05333718141
Sahibinden Link:
http://www.sahibinden.com/kanuni_car...XQQdisplayitem