- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
Anketlere düşkün olduk son dönemlerde
Site üyelerini yarıştırmak hoşumuza mı gidiyor acaba
Ama hoş birşey, üyeler arası sıcaklığa yol açıyor.
Yakında ben de forumun en yakışıklısı kim? diye konu açacağım
Avatarımdaki siluetime bakıp senin hiç şansın yok demeyin, ben aday olmam zaten :mrgreen:
Yakında ben de forumun en yakışıklısı kim? diye konu açacağım
Avatarımdaki siluetime bakıp senin hiç şansın yok demeyin, ben aday olmam zaten :mrgreen:
