Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben de _OLD_ derim. Mustafa abiye özelden bazı konularda sorular sormuştum.Gerçekten bilgili ve saygılı bir abim.Gerçekte tanışmak isterdim.Benim yaşımın 3 katından fazla olan abim benimle gerçekten ilgili bir şekilde sorularımı tek tek yanıtladı.Saygısı ve sevgisine çok teşekkür ederim.
savaskayan :cat:
Kendisinin açtığı konuları güzel seviyeli,güzel geziler düzenliyor.diğer site üyelerine karşıda saygılı.
metehan'ın da bi kaç konusu hoşuma gitmişti.
1 METEHAN çok sağlam yazıları ve yerinde tespitleriyle biraz asi biraz yalınyazar kendüleri zaten kendini sitede kanıtlamış bir tombıl arkadaşımız..:mrgreen:
2musti81 bu arkadaşımı anlatamıcam iç dünyasını bilmeyen onu anlayamaz oda sitede kandini kanıtlamış gövel ördek tir kendileri:mrgreen:
aslında biraz daha bekleyecektim, şöyle 80-100 mesaj olsun ama kıyamadım size.
mekanın kralı Skullhunter.
gerisine moderatörler kendilerini istedikleri sırayla yazabilirler.
hayır. moderatör gelecek konuya "lan biz niye yokuz" düşüncesinin filizlendiği an fireball neymiş göreceksiniz.
aradabi gelip yazsada alfawings i teknik konularda tek geçerim burda görüpte blogunu takip ettigim tek üyedir.ama genel motosiklet üzerine tartışmalarda farklı bakış açısıyla coq u gezi yazılarında savaskayanı , geyik konusunda metehanın üzerine tanımıyorum.
Saçma bir başlık açtığımı düşünmüyorum. Benzer bir başlığın açılmadığını kontrol ettikten sonra Sohbet bölümünde başlığı açtım. "Dude" nikli arkadaşı teskin etmek adına silebilsem bu konuyu ben silerdim hemen. Ama yapamıyorum.