Klavyesi En Güçlü Site Üyesi Kim?

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konu ile ilgili tek bir isimle genelleme yapmadan şunu söyleyebilirim

Her konuya olgun ve düzeyli yaklaşımları nedeni ile takdirimi kazanmış

üç isim yazabilirim

Bunlar,İsmini bilmediğim Old nikli üye ; serdar23_Bilgem nikli Serdar bey ve darkeagle nikli Muhammet abimiz ...

Bu kişiler her paylaşımı ile ayrı bir renk katıyor siteye ..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
@yürekçe bilahere konuyla ilgili görüş alış verişinde bulunuruz. antikçağ felsefi akımları henüz yeni girdiğim bir dönem, dolayısıyla bazen konular arası kafam karışabiliyor. şu sıralar herakleitos ile alakalı düzgün bir kitap arayışındayım.

fireball nedir diyen arkadaş olmuş.
fireball: frp ortamlarında kullanılan 3. derece yıkıcı büyülerden bir tanesidir. güncel anlatımla molotof kokteyli etkisi yaratır diyebiliriz. fireball adres sormaz yakar geçer. bizim nesil için street fighter da kullanılan hadoken (aduket) in asli formatıdır. enerjiyi bir noktaya yoğunlaştırarak yıkıcı bir etki yaratır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet 'en yakısıklı''yla ilgili bi baslık açalım :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mk700logitech3firestone.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hişş ben bugün mausumu kırdım zaten :pale: elimden düştü , sol tuş kırıldı , parçasını da bulamadım :pale:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Tarla faresi al.:)Daha sağlam olur.Senin ki hamstermıydı.:)İğrenç espriler yapıyorum çünkü sevgilim yok.:(
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
coq dicem çünkü:hem çok güzel bir anlatım biçimi var hemde espirileri çok güzel oyumda onaydı zaten ''coq fans'':mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
pek popüler olmasada ethemm76 nikli arkadaşım CBF 150 topiğinde her hususta yardımcı oluyor...üşenmeden sayffalarca teknik detay yazıyor...

Bende Savaş Abinin üslubuna hayranım...her ne kadar aramız biraz limonide olsa bu aralar...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst