- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
bayramı samsında geçireyim, izin yapayım dinleneyim dedim...
izinim bitmeden banını kaldırmışlar, mesaiye erken başlayacaz demektir![]()
serseri mayın...
bayramı samsında geçireyim, izin yapayım dinleneyim dedim...
izinim bitmeden banını kaldırmışlar, mesaiye erken başlayacaz demektir![]()
hişş ben bugün mausumu kırdım zatenale: elimden düştü , sol tuş kırıldı , parçasını da bulamadım
ale:
:queen::queen::queen: yeni fare al :mrgreen:
savaskayan diyorum ben ... gerçektende savaş abinin yazıları,konulara yaklaşımı,ve bilgisi tartışılmaz.