Klavyesi En Güçlü Site Üyesi Kim?

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Anketlere düşkün olduk son dönemlerde :) Site üyelerini yarıştırmak hoşumuza mı gidiyor acaba :) Ama hoş birşey, üyeler arası sıcaklığa yol açıyor.

Yakında ben de forumun en yakışıklısı kim? diye konu açacağım :p

Avatarımdaki siluetime bakıp senin hiç şansın yok demeyin, ben aday olmam zaten :mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Saçma bir başlık açtığımı düşünmüyorum. Benzer bir başlığın açılmadığını kontrol ettikten sonra Sohbet bölümünde başlığı açtım. "Dude" nikli arkadaşı teskin etmek adına silebilsem bu konuyu ben silerdim hemen. Ama yapamıyorum.:)

Sinirli bir The Dude'u teskin etmek, ormanda 10 kaplan gücünde olmayı gerektirir :p:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yazılarını en çok beğendiğiniz site üyesi kim? Ve neden?

Soruyu ben cevaplayarak anketi başlatıyorum;

Mete_Han

Çünkü, kendisine özgü bir tarzı var. Ve olağanüstü samimi. Kendisi ile tanışmadığımı da ekleyeyim.

Olsa olsa en lüzümsuz klavye olur..... :p:p:p:p:p:p Çok samimidir...... :queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
her zaman bir çatlak ses olacaktır bu bir gerçek bu bende olıcam zaman zaman bi başkasıda olcakkk:mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konu yanlış yerde :) Eyong derim başka şey demem..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 ----------

savaskayan :cat:
Kendisinin açtığı konuları güzel seviyeli,güzel geziler düzenliyor.diğer site üyelerine karşıda saygılı.
metehan'ın da bi kaç konusu hoşuma gitmişti.

Savaş abinin tarzını bende çok seviyorum ciddi yardımcı olmaya çalışyor ve oluyorda.:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Samimilik dobralık Metehan abi :)

Bilgisiyle,konulara bakış açısıyla ve topiklerdeki mantıklı açıklamalarıyla coq..:)

İkisiylede tanışmayı çok isterim ama ikiside bana uzak:p
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Ben de _OLD_ derim.:) Mustafa abiye özelden bazı konularda sorular sormuştum.Gerçekten bilgili ve saygılı bir abim.Gerçekte tanışmak isterdim.Benim yaşımın 3 katından fazla olan abim benimle gerçekten ilgili bir şekilde sorularımı tek tek yanıtladı.Saygısı ve sevgisine çok teşekkür ederim.

aynen katılıyorum:)
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Savaş abinin (savaskayan) tarzını ben de çok seviyorum.

Kendisine selamlar buradan... Yeni yazılarını da bekliyoruz. :)

Klavyede güçlü olmaktan kastın Q klavyede yazma hızıysa, rakip tanımam on parmakta, o ayrı! :mrgreen:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
konu saçma değil gereksiz.
kesinlikle burada açılan konulara sinirlenmem, sinirlenemem.
"markete gitmek için ne motor alayım" ya da "bunun deterjanı nereye yumuşatıcısı nereye konuluyor" gibi konuları gördükten sonra ne diye eleştireyim ki bu konuyu ?
hem bana ne sahibi var moderatörü var. kraldan çok kralcı olacak halimiz yok.

her insanın kendine has nitelikleri vardır, bu nitelikler onu diğerlerinden daha "ağır" ya da "hafif" yapmaz.

Nedir yani en ağır ben olsam siz daha mı hafif olacaksınız ?
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konu saçma değil gereksiz.
kesinlikle burada açılan konulara sinirlenmem, sinirlenemem.
"markete gitmek için ne motor alayım" ya da "bunun deterjanı nereye yumuşatıcısı nereye konuluyor" gibi konuları gördükten sonra ne diye eleştireyim ki bu konuyu ?
hem bana ne sahibi var moderatörü var. kraldan çok kralcı olacak halimiz yok.

her insanın kendine has nitelikleri vardır, bu nitelikler onu diğerlerinden daha "ağır" ya da "hafif" yapmaz.

Nedir yani en ağır ben olsam siz daha mı hafif olacaksınız ?

Seni rampada daha seri gördüm ben..:mrgreen::queen: Düz yolda ezerim seni..:mrgreen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
tabi ki mete_han abi hayranım yazılarına başarıların devamını ve nice bol sıfırlı mesajlar dilerim :D
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
altının değerini sarraf bilir...

ben, gelmiş/geçmiş tüm motosiklet ve paylaşımda bulunduğum farklı konulardaki forumlarda
-İHTİYAR ( maalesef artık burada aktif değil ),
-alfawings ( alparslan abi ),
-donald duck ( gerçi alparslan abi kendisinden hiç hazzetmez ve kendisine "ördek" diye hitap eder)
- güven61 ( sıtkı abi akdeniz bölgesinin başoyuncusudur. aktif değildir ama türkiyenin belli başlı kilometreleri onun misafir odasından geçer/başlar veya biter )

the dude, hayata bakış felsefen bu sitede tıpkı "stoacı/kinikçi " çakışmasındaki "kinik" felsefesini güncelliğe taşıyışçılıkta gereklilikçi/gayretçi bir azmi anlatıyor....

yani kısaca;

en uzak ne kadar uzak
en güzel ne kadar güzel
en en ne kadar en...

özdek cevap, güzelden önce güzel fikri vardır...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Mesafeli duruşu ve içinden çıkamadığımız konularda (özellikle hukuki anlamda) tam zamanında müdahaleleriyle Savaş abi teknik konularda Old meselelerde çoğu zaman madolyonun öbür kısmını görmemizi sağlamada cog samimi ve dost canlısı yaklaşımlarıyla metehan ve musti :rendeer: hepsini selamlıyorum. edit: Her üyemizin klavyesi kendine has güzelliktedir:wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mesafeli duruşu ve içinden çıkamadığımız konularda (özellikle hukuki anlamda) tam zamanında müdahaleleriyle Savaş abi teknik konularda Old meselelerde çoğu zaman madolyonun öbür kısmını görmemizi sağlamada cog samimi ve dost canlısı yaklaşımlarıyla metehan ve musti :rendeer: hepsini selamlıyorum. edit: Her üyemizin klavyesi kendine has güzelliktedir:wiinkk:

Ya msn açık hiç sallamıyon ne selamı.:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------

s15.gif
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst