- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum:rendeer:
Kısmet bunaymış demek ki,hayırlısı..
Motosikletine kavuşmana sevindim
Yalnız..
Üyelerle hala iletişim kuramıyorumMerve yi ekledin ama üyelerle iletişim kurma problemiyle ilgili bişey yapamadık henüz Emin
Şu kuralları anlatamıyorum
![]()
Fotoğraflar aşırı büyük,şunları küçük yapsan olmazmıydıAma neyse,en azından konuyu doğru yere açmışsın
Buna da şükür...
ulen şu fotoğrafları küçültün insaniyet namınar:
hayırlı olsun bu arada :cat:
EMinimin bir önerisi var size....:queen:
emin:
yönetime şifremi verim düzeltsin o zaman benim uykum geldi valla
mete_han..garagtersizim..garagtersizsin..garagtersiz...garagtersiziz...garagtersizsiniz...garagtersizler...:
sen bilin
emin:
ama abi sil tekrar yükle uğraşırım bi dünya :queen::queen:

