Kısmetde CBF varmış :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Arkadaşlar bugün itibariyle cbf 150 almış bulundum, sevgili bujim NGK GKN sağolsun herşeyi o ayarladı bana sadece gidip imza atmak kaldı :rendeer: Allah herkese böyle bi buji nasip etsin :mrgreen: bana bu süreçte destek veren ve emekleri bulunan aye murat, metehandros ve bam bam (kaya34) abilerime de çok çok teşekkür ederim, darısı olmayanların başına inşallah..

Fotoğraflar Prometheus tarafından küçültülüp link haline getirilmiştir. Üşenmedim yaptım, değerimi bilin :p
motosiklet resimleri emin tarafından çekilmiştir, bu soğukta üşenmedim çektim benimde değerimi bilin:mrgreen:


















 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
hayırlı olsun dostum allah kaza bela vermesin ama şu resimleri biraz küçük formatta yapsaydın ya açana kadar pc akla karayı şeçti .. tekrar hayırlı olsun..dikkatli kullan
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
daha büyük fotolar varmı hocam duvara asardık :p hayırlı olsun güle güle kullan :D
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hakıketten ne kaliteli fotoğraflarmış abi ya =) pc kastı valla :) Allah kaza bela vermesin içine sindirsin.. güle güle bin ttek tekerli bin her türlü bin abi =)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hayırlı olsun dostum allah kaza bela vermesin ama şu resimleri biraz küçük formatta yapsaydın ya açana kadar pc akla karayı şeçti .. tekrar hayırlı olsun..dikkatli kullan

daha büyük fotolar varmı hocam duvara asardık :p hayırlı olsun güle güle kullan :D

valla bi türlü ustalaşamadım şu resim yükleme konusunda kusura bakmayın böyle oldu resimler şimdi değiştireyim desem sabah olur, teşekkür ederim daha iyisi sizin olsun inşallah :rendeer:

hakıketten ne kaliteli fotoğraflarmış abi ya =) pc kastı valla :) Allah kaza bela vermesin içine sindirsin.. güle güle bin ttek tekerli bin her türlü bin abi =)

Hayırlı olsun kazasız belasız bol km'ler :)

amin amin cümlemize inşallah, çok teşekkür ederim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
yaaaaa :cyclopsan

kanka hayırlı olsun be allah kaza bela vermesin

bi ara selesine oturayımda ömrü uzun olsun moturunun :p

şaka bi yana motorun güzelmiş diyemiyorum bilgisayarım zaten eski hala fotoları bekliyorum :mrgreen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Abi hayırlı uğurlu olsun.... :)

Allah kazasız belasız keyifli sürüşler nasip etsin....:rendeer:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
44
güle güle kullan ben de cbf kullanıyorum ve çok memnunum rodaj süresi de iyi yapıldıysa süratinde de bi problem yoktur yalnız şunu söyliyeyim lastiklere çok güvenme özellikle arka taraf çok sallıyoo onun dışında hayırlısı olsun
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
emün yeşiloğlu kankam hayırlı uğurlu olsun yaaa çok sevindimmmm lastiğin düz bassın herzaman aman bizi üzcek bişey yapmada neyse kazasız belasız
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Abi hayırlı uğurlu olsun.... :)

Allah kazasız belasız keyifli sürüşler nasip etsin....:rendeer:
Allah razı olsun ertekcim cümlemize inşallah :rendeer:
yaaaaa :cyclopsan

kanka hayırlı olsun be allah kaza bela vermesin

bi ara selesine oturayımda ömrü uzun olsun moturunun :p

şaka bi yana motorun güzelmiş diyemiyorum bilgisayarım zaten eski hala fotoları bekliyorum :mrgreen:

amin cümlemize darısı başına :)

güle güle kullan ben de cbf kullanıyorum ve çok memnunum rodaj süresi de iyi yapıldıysa süratinde de bi problem yoktur yalnız şunu söyliyeyim lastiklere çok güvenme özellikle arka taraf çok sallıyoo onun dışında hayırlısı olsun
teşekkür ederim çok sağol, lastiklerde evet dediğin gibi öyleymiş değiştiririm olmazsa.

emün yeşiloğlu kankam hayırlı uğurlu olsun yaaa çok sevindimmmm lastiğin düz bassın herzaman aman bizi üzcek bişey yapmada neyse kazasız belasız

sağol en sevdiğim kız kardeşim benim :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla bi türlü ustalaşamadım şu resim yükleme konusunda kusura bakmayın böyle oldu resimler şimdi değiştireyim desem sabah olur, teşekkür ederim daha iyisi sizin olsun inşallah :rendeer:





amin amin cümlemize inşallah, çok teşekkür ederim:)

ula keko imeykşekde 640 480 i seçicen olay bu...:pale:


haydi hayırlıı osssunnn...sana yakışır...bi yıkatırız...of cirlop olur...hafta sonuda biraz çalışırız kankü...hem eve getirir hemde alıştırma yaparız...sende aptituçe gibi hevesini al bari...ne varsa bu motörde...:p


kendim almış gibin sevindim...Allah kaza bela vermesin...naptın yaptın kaptın Hondayı...eferin...hurda cıbır 125 alacağına...1000 km de cirlop makina aldın...aferin...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Vaaay Emin kardesim hayirli olsun, sozunu tutmussun vallahi. Darisi benim basima diyorum.

Gule gule esenlikle kullanasin motosikletini.
Sevgiler.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum:rendeer:
Kısmet bunaymış demek ki,hayırlısı..
Motosikletine kavuşmana sevindim:)

Yalnız..
Üyelerle hala iletişim kuramıyorum :p Merve yi ekledin ama üyelerle iletişim kurma problemiyle ilgili bişey yapamadık henüz Emin :)Şu kuralları anlatamıyorum :)
Fotoğraflar aşırı büyük,şunları küçük yapsan olmazmıydı :) Ama neyse,en azından konuyu doğru yere açmışsın :p Buna da şükür...
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
emin abi hayırlı olsun.sonunda aldın ve bence doğru bir karar verdin.

ne zaman ıslatıyoruzz:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
emi hayırlı olsun güle güle kullan,cezasız sürüşler:p buluşmada görürüz artık.benim çay normal olsun.


arkadaşta başkasının motoruyla hava atıyo


 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ulen şu fotoğrafları küçültün insaniyet namına :pr:

hayırlı olsun bu arada :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bana bu süreçte destek veren ve emekleri bulunan aye murat, ]



bu arkadaşın ne hayrı dokundu sana...cbr kadar başına daş düşsün onun..noldu bulamadınızmı cbr 125...zehirini akıttı ve hayatına döndü...ne dedim sana...o bizden değil olm...:queen:sanki gezide senin peşindemi olcak...selam bile vermez bak söylemedi deme...:pbizbizeyiz yine...çağır apini hafta sonu sana sürüş dersi versin...:p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ula keko imeykşekde 640 480 i seçicen olay bu...:pale:


haydi hayırlıı osssunnn...sana yakışır...bi yıkatırız...of cirlop olur...hafta sonuda biraz çalışırız kankü...hem eve getirir hemde alıştırma yaparız...sende aptituçe gibi hevesini al bari...ne varsa bu motörde...:p


kendim almış gibin sevindim...Allah kaza bela vermesin...naptın yaptın kaptın Hondayı...eferin...hurda cıbır 125 alacağına...1000 km de cirlop makina aldın...aferin...

eee kimin ortağıyım :bounce: iki siyah cbf ve iki iri adam, film gibi :mrgreen:

Vaaay Emin kardesim hayirli olsun, sozunu tutmussun vallahi. Darisi benim basima diyorum.

Gule gule esenlikle kullanasin motosikletini.
Sevgiler.

amin inşallah daha güzeli senin olsun tamercim :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst