Kısmetde CBF varmış :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum:rendeer:
Kısmet bunaymış demek ki,hayırlısı..
Motosikletine kavuşmana sevindim:)

Yalnız..
Üyelerle hala iletişim kuramıyorum :p Merve yi ekledin ama üyelerle iletişim kurma problemiyle ilgili bişey yapamadık henüz Emin :)Şu kuralları anlatamıyorum :)
Fotoğraflar aşırı büyük,şunları küçük yapsan olmazmıydı :) Ama neyse,en azından konuyu doğru yere açmışsın :p Buna da şükür...

ulen şu fotoğrafları küçültün insaniyet namına :pr:

hayırlı olsun bu arada :cat:


EMinimin bir önerisi var size....:queen:




emin:
yönetime şifremi verim düzeltsin o zaman benim uykum geldi valla


mete_han..garagtersizim..garagtersizsin..garagtersiz...garagtersiziz...garagtersizsiniz...garagtersizler...:

sen bilin


emin:
ama abi sil tekrar yükle uğraşırım bi dünya :queen::queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Darısı olmayanlara inşallah...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Fotoğraflara ayar çektim haberiniz olsun :) Dileyen tıklayıp büyük halini görebilir :cat:

Silmeye gerek yok, fotoğrafı büyük yükledikten sonra; fotoğraf link'inde abc123.jpg'yi url haline getirip, abc123.th.jpg'yi de IMG tagları arasına alırsanız kolay oluyor :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Emin hayırlı uğurlu olsun,allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin,inan çok sevindim senin adına :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eminim hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun allah kaza blea vermesin güzel kardeşim ama havalarda spğuk bu aralar pek binemezsın ıcın gıder vala :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819



niçınn niçınn niçınn boğazlıı kazakk...Gökhan abi yapma bunu banaaa...


:salut::salut::salut::p

hadi yine iyisin Deli Emin...gözler üzerinde...:p

Konuyu Toplam 19 üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
mete_han, Prometheus, alp_tunay, emin_arikoglu. karmacoma, harbiturk, ümmet perkitan, Memotor, orcunmavis, hihi, c-maximus, ihsanhakan, ultraukala, haluk23, hedowich
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum:rendeer:
Kısmet bunaymış demek ki,hayırlısı..
Motosikletine kavuşmana sevindim:)

Yalnız..
Üyelerle hala iletişim kuramıyorum :p Merve yi ekledin ama üyelerle iletişim kurma problemiyle ilgili bişey yapamadık henüz Emin :)Şu kuralları anlatamıyorum :)
Fotoğraflar aşırı büyük,şunları küçük yapsan olmazmıydı :) Ama neyse,en azından konuyu doğru yere açmışsın :p Buna da şükür...
yav modum vallahi benim bi suçum yoktur, bu imageşok ta 17 inç ekran yazanı seçtim e benim ekranda 17 inç ya, sonra ne göreyim resimler birebir boyutda çıkmış:mrgreen: teşşekkür ederim daha iyisi sizin olsun :rendeer:
abi tekrar hayırlı olsun diyim ben tekerin düz bassın:rendeer:
eyvallah kanki cümlemizin:cherry:
emin abi hayırlı olsun.sonunda aldın ve bence doğru bir karar verdin.

ne zaman ıslatıyoruzz:queen:
sağolasın selimcim ayrıca şu r6 yı bide biz görelim:cherry:
emi hayırlı olsun güle güle kullan,cezasız sürüşler:p buluşmada görürüz artık.benim çay normal olsun.

sana semaver feda olsun abicim :)
ulen şu fotoğrafları küçültün insaniyet namına :pr:

hayırlı olsun bu arada :cat:


teşekkür ederim procum, ya resimleri küçültmenin bi yolu varsa yapayım bilmiyorum vallahi :pale:


bu arkadaşın ne hayrı dokundu sana...cbr kadar başına daş düşsün onun..noldu bulamadınızmı cbr 125...zehirini akıttı ve hayatına döndü...ne dedim sana...o bizden değil olm...:queen:sanki gezide senin peşindemi olcak...selam bile vermez bak söylemedi deme...:pbizbizeyiz yine...çağır apini hafta sonu sana sürüş dersi versin...:p

o bana kontra dersi verecek abi ileri sürüş tekniklerini de sen verceksin demir bükey misali :p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Darısı olmayanlara inşallah...
amin amin daha iyisi olmayanların olsun inşallah çok teşekkür ederim.:rendeer:
Emin hayırlı uğurlu olsun,allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin,inan çok sevindim senin adına :rendeer:
cümlemize hakan abicim çok teşekkür ederim :rendeer:
hayırlı olsun , keyifli ve mutlu sürüşler :rendeer:
amin cümlemize çok sağolun :rendeer:

hayırlı olsun.kazasız belasız bol km ler.

teşekkür ederim, hepimize :rendeer:

eminim hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun allah kaza blea vermesin güzel kardeşim ama havalarda spğuk bu aralar pek binemezsın ıcın gıder vala :)

kanka sağolasın amin cümlemize, ama ne gariptir içimde hiç heves yok hatta gökhan şahit onun zoruyla resim çektirdim :) maymun iştahlımıyım neyim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
SEvgili Emüncük abim ÖNCELİKLE HAYIRLI OLSUN ALLAH KAZA BELA VERMESİN VE NAZAR GÖZLERDEN KORUSUN İNŞALLAH... :queen::queen::queen::queen:


ALLAH NAZARDAN KORUSUN :cherry:

HE BİDE BİZİ ÜZECEK HAREKET YAPMA ABIM :rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı uğurlu olsun hocam sevindim bizim ekibe katıldığın için :) 1200km de sanırım makina. 1000km bakımı yapıldı isede bence genede yaptır.Yağını değiştir.Bundan sonra 4000km bakımı var servisinde yaptırmanı tavsiye ederim.Güzel motor memnun kalırsın umarım.Saygılar.2.el nekadara aldın sakıncası yoksa:)

teşekkür ederim, amin cümlemize, 2008 model 1250 km de, 2.750 artı masraflar.

pardon yazmıssın :p :) :pr::pr: uyguna almışsın .2008 model olmasıda avantaj.:cat:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst