- Katılım
- 31 Ocak 2025
- Mesajlar
- 312
- Motosikleti
- RKS TNT 202
- Konu Yazar
- #1
(Yazıya başlamadan önce belirtmek istiyorum: Bir hata yaptım ve bu seferlik Allah'ın yardımıyla ucuz yırttık. Pişman oldum ve bu işin şakaya gelmeyeceğini çok şükür hasarsız tecrübe ettim. Sizler de benzer hatalara düşmeyin diye böyle bir yazı yazmak istedim. Allah'ın Selam'ı üzerinize olsun dostlarım)
Sürücü: Amatör
Motosiklet: RKS TNT 202
Ekipman: Rapid 2 Kask - Bit Pazarından Alınma İhracat Fazlası Columbia Yağmurluk - Şalvar (Tabiki de şalvar, canım şalvarım :d)
Hava Durumu: Yağmurlu
Güzergah: Ovaakça - Karabalçık - Selçukgazi - Seçköy - Muratoba - Gemlik
Selamın Aleyküm
Dün izinliydim, Bursa'da hava kötüydü, arka fren pedalımın hareket alanı 2 cmden fazla değildi yani ufacık bir dokunuşla tekeri kitliyordu ve lastiklerim fabrika çıkışı naylondu. Bütün bunlar kafamda dönerken bu durumda asla sürüşe "çıkmamam" gerektiğini, çok tehlikeli olduğunu düşündüm ve hemen motoruma atladım.
İlk önce mudavimi olduğum av bayiine gidip bir kasnağa misina sardırıp zokayı da bağladıktan sonra yola koyuldum. İstanbul caddesinde hız ihlali cezamı yedikten sonra Ovaakça sapağından güzergahıma giriş yaptım.
Öncelikle söyleyim gerçekten güzel ve sevdiğim bir güzergah. Apaçilik gününde olmayan arkadaşlar tercih edebilir. Manzarası oldukça güzel. Köylerden geçerken meraklı çocukların ara gaz vermesine hemen müsaade ediyorum, amcalarla tanışıyorum, yeşilliğin güzelliğine kendimi bırakıyorum. Neyse...
Ufak bir yoldan çıkma tehlikesinden sonra (arka teker deli gibi kızakladı resmen manuel abs yaptım) Allah'a hamdolsun Gemlik İskeleye vardım. Midye çıkarıp avımı yaptım ve her zaman ki gibi boş elle geri döndüm :d
Eve döndüğümde motosikletimin ekranında her şey normaldi ancak hızımı artık göremiyordum. Ayaklığın ordan da bir kablonun sarktığını farkettim. Bugün de onlarla uğraşacağım ve çamur sebebiyle leş gibi olan motorumu yıkayacağım...
Bu da ilk gezi yazım olsun, ilk elin günahı olmazmış kusurlarımız varsa affola..
Sürücü: Amatör
Motosiklet: RKS TNT 202
Ekipman: Rapid 2 Kask - Bit Pazarından Alınma İhracat Fazlası Columbia Yağmurluk - Şalvar (Tabiki de şalvar, canım şalvarım :d)
Hava Durumu: Yağmurlu
Güzergah: Ovaakça - Karabalçık - Selçukgazi - Seçköy - Muratoba - Gemlik
Selamın Aleyküm
Dün izinliydim, Bursa'da hava kötüydü, arka fren pedalımın hareket alanı 2 cmden fazla değildi yani ufacık bir dokunuşla tekeri kitliyordu ve lastiklerim fabrika çıkışı naylondu. Bütün bunlar kafamda dönerken bu durumda asla sürüşe "çıkmamam" gerektiğini, çok tehlikeli olduğunu düşündüm ve hemen motoruma atladım.
İlk önce mudavimi olduğum av bayiine gidip bir kasnağa misina sardırıp zokayı da bağladıktan sonra yola koyuldum. İstanbul caddesinde hız ihlali cezamı yedikten sonra Ovaakça sapağından güzergahıma giriş yaptım.
Öncelikle söyleyim gerçekten güzel ve sevdiğim bir güzergah. Apaçilik gününde olmayan arkadaşlar tercih edebilir. Manzarası oldukça güzel. Köylerden geçerken meraklı çocukların ara gaz vermesine hemen müsaade ediyorum, amcalarla tanışıyorum, yeşilliğin güzelliğine kendimi bırakıyorum. Neyse...
Ufak bir yoldan çıkma tehlikesinden sonra (arka teker deli gibi kızakladı resmen manuel abs yaptım) Allah'a hamdolsun Gemlik İskeleye vardım. Midye çıkarıp avımı yaptım ve her zaman ki gibi boş elle geri döndüm :d
Eve döndüğümde motosikletimin ekranında her şey normaldi ancak hızımı artık göremiyordum. Ayaklığın ordan da bir kablonun sarktığını farkettim. Bugün de onlarla uğraşacağım ve çamur sebebiyle leş gibi olan motorumu yıkayacağım...
Bu da ilk gezi yazım olsun, ilk elin günahı olmazmış kusurlarımız varsa affola..