Kırmızı VFR

Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
23
120920101054.jpg


300520092246.jpg


250520092198.jpg


240520092194.jpg


100520091070.jpg


190520092142.jpg


100520092112.jpg


100520092114.jpg


100520092128.jpg


110420092023.jpg


140320091956.jpg


140320091954.jpg


140320091975.jpg


140320091990.jpg


140320091991.jpg


061220081904.jpg


041220081868.jpg


041220081870.jpg


img2939smallwe6.jpg


021020081724.jpg


021020081723.jpg


300920081671.jpg


060920081545.jpg


070920081558.jpg


100820081497.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

100820081501.jpg


280720081460.jpg


290720081466.jpg


290720081469.jpg


290720081473.jpg


300720081474.jpg


300720081475.jpg


220720081353.jpg


220720081354.jpg


220720081355.jpg


230720081362.jpg


240720081385.jpg


230720081363.jpg


230720081364.jpg


230720081374.jpg


260720081411.jpg


270720081424.jpg


270720081429.jpg


270720081433.jpg


270720081435.jpg


280720081438.jpg


280720081439.jpg


280720081441.jpg


080720081284.jpg


150620081122.jpg


080620081089.jpg
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
çok güzel fotoğraflar, çok güzel motosikletler
herşey çok güzel emeğiniz için teşekkür ediyorum, hoş bir gezinti oldu içim açıldı.
tebrikler, kazasız sürüşler dilerim :thumleft:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
5 dakika da tr turu yaptık tekerine sağlık:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Boşuna kırmızı hastası değiliz arkadaş..
ellerine sağlık içim açıldı hem resimlerden hem kırmızı vfr den....
kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun derim....
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel ve uzun bir Türkiye turu attık sayenizde. Emeğinize sağlık. VFR Çok şık görünüyor.
Kazasız belasız nice geziler. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Mükemmel fotoğraflar.Ancak fotoğrafın birinde amerikan siding kaplamalı çok bakımlı 2-3 ev gördüm orası neresi.Paylaşım için teşekkürler.Kırmızı yakıyor. :)
 
Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
23
Avatar-Honda.jpg


230820092278.jpg


17042010169.jpg


08052010364.jpg


goranprofil.jpg


gece.jpg


tazyik.jpg


17052010432.jpg


17052010456.jpg


17052010454.jpg


17052010451.jpg


17052010449.jpg


19052010515.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

Fotoğrafın birinde amerikan siding kaplamalı çok bakımlı 2-3 ev gördüm orası neresi?

Yanlış hatırlamıyorsam İnebolu sahili, iskele yakını.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

190720112822.jpg


040720112604.jpg


010720112155.jpg


300620112053.jpg


300620112086.jpg


280620111852.jpg


010720112164.jpg


060720112681.jpg


010720112116.jpg


270620111843.jpg


250620111786.jpg


280620111849.jpg


010720112123.jpg
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
80
Çok hoş ve güzel kareler. Emeğinize sağlık. Allah kaza bela göstermesin , nice güzel geziler dilerim.
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
96
Tebrikler çok Güzel gezi olmuş:cat:.

Stelvio passa Hep gitmek istemişimdir..:pale:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
vfr güzel,
kırmızı daha bi güzel
geziler çok çok güzel.

yani hocam bi yürü git yaa akşam akşam sinirimi bozdun resmen :) :) :)
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
sevgili goran allah nazardan saklasın mükemmel fotoğraflar. Vfr benimde sahip olmak istediğim bir motor fakat yakıt konusu aklımı kurcalıyor.
1lt ile kaç km gidilir vfr ile normal devirde?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Sport motosikletlere kırmızı çooook yakışıyor.....
kırmızı candır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst