Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
çok güzel fotoğraflar, çok güzel motosikletler
herşey çok güzel emeğiniz için teşekkür ediyorum, hoş bir gezinti oldu içim açıldı.
tebrikler, kazasız sürüşler dilerim :thumleft:
Boşuna kırmızı hastası değiliz arkadaş..
ellerine sağlık içim açıldı hem resimlerden hem kırmızı vfr den....
kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun derim....
Mükemmel fotoğraflar.Ancak fotoğrafın birinde amerikan siding kaplamalı çok bakımlı 2-3 ev gördüm orası neresi.Paylaşım için teşekkürler.Kırmızı yakıyor.
sevgili goran allah nazardan saklasın mükemmel fotoğraflar. Vfr benimde sahip olmak istediğim bir motor fakat yakıt konusu aklımı kurcalıyor.
1lt ile kaç km gidilir vfr ile normal devirde?