VFR bir heves değil beğendiğim, bütünleştiğim bir makine oldu ve hala limitlerinin benim sürüş kapasitemin çok üzerinde olduğunu hissederim. Gerçekten severseniz üzerindeyken km'ler su gibi akar gider. CBR üzerinde de 40bin km üzerinde yol yapmıştım, onu da özlemiyor değilim. Arkadaşlarımın çoğunda sık sık motor yenileme huyu var, bence alışmadan satmak masraftan başka birşey değil. Gerçekten makinenin huyunu suyunu öğrenmek içinse onbinlerce km ve pist deneyimi gerekir. Atıyor da olabilirim...