Kırmızı Başlıklı Kız Motosiklette..

Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Büyükanne neden senin gözlerin bu kadar büyük ?Büyükanne:(yani kurt)
_Seni daha iyi görebilmek için demiş.Kırmızı Başlıklı Kız:

_Peki dişlerin neden büyük?Büyükanne:(yani kurt)
senidaha iyi yiyebilmek için,demiş. Kırmızı Başlıklı Kız bunu duyunca:
_Kaçmaya başlamış.Köylüler bunu görünce hemen Kırmızı Başlıklı Kız'ı kurtarmışlar.Daha sonra büyükanneyi bulmuşlar,kurdu buradan kovmuşlar.
Daha sonra Kırmızı Başlıklı Kız ile büyükanne mutlu mutlu yaşamışlar.


Masalda böyle diyor ama işin içinde motosiklet olunca işler değişiyor tabi..:) Kız milleti değil mi işte motosikleti görünce kurt bile engel olamıyor ona..
Kurt kardeşte de gözlük ve deri montuyla bi hayli motorcu tipi var ama Allah için..
Uzun süredir bilgisayarımın masaüstünü süsleyen bu resmi sizlerle paylaşayım dedim..


 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel resim...Sağol.... Demek kurttada fantaziler mevcut............:queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kurta bak :pr: Kırmızı başlıklı kızda bozmuş kendini canımm:farao:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Bence bu kurt harbiden yer bu kırmızı başlıklı kızı:mrgreen:Annadınız siz onu:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kızda da hafif çengelköy havası var zaten...Baksanıza gayet memnun hayatından....:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ya ben anlamıyorum..
Yazdıklarımın hatalı olduğunu görünce değişiklik yapmaya kalktığımda
uyarı çıkıyo...Alla alla..

Oturuşuda ''yımırta topuklu'' oturuşu valla..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
pehh.. ben begenmedim fotoyu. kari-kiz ilgilensin die motor alan dallamalara benzio bu kurt da:D
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bu benim masallarda düşündügüm kırmızı baslıklı kıza hiç benzemio
eskiden bize kurtu kotu anlatırlardı ama bn bu resmi gordukten snr kesinlikle kurta hak verdim:p:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
pehh.. ben begenmedim fotoyu. kari-kiz ilgilensin die motor alan dallamalara benzio bu kurt da:D

Hadi canımm o kurt'un neresi bana bensiyo:p

Hem bu kırmızı başlıklı kızın kırmızı başlıı yok:silent:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Ormanda kıruyzırla kız kaçırıyor kurt zibidisi. :)
altında enduro olsaydı, emeline (pardon menziline) daha çabuk ve rahat ulaşırdı. :p
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
fotodakı hızla gıderlerse bu kez kurt bu kızı kesın --YER--:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:):) eski üyeler işde.cezerve hanım arada yazıyor sanırım.canı sıkılıncamı diyelim. Mesaj sayınız çok az efenim biraz daha gayret :p:):rendeer::bounce:
Yok bende tanıyorum... Motoru aldığı ilk gün konuşmuştuk ama?... Sonra bir kayboldu gidiş o gidiş....:p:p

Dedim heralde dünya turuna çıktı.....:p:p

Cez daha senle dişimizi fırçalayacaz...Unutmadım haaa....:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst