- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 702
Aslında değiştirmek istemiyorum.Ancak oturduğum sitede sabahları rahatsız olacak millet diye tırsıyorum. Yoksa trafikte hele hele E-5 te gidiyorsanız açık egzst kesinlikle şart.Başka türlü adam yerine konupta kendimizi gösteremiyoruz maalesef. kornayı bile iplemiyolar ancak groooaaaar diye bi ses duyunca çil yavrusuna dönüyolar 