Kesik egzost muayenede sorun olur mu!?!?

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Aslında değiştirmek istemiyorum.Ancak oturduğum sitede sabahları rahatsız olacak millet diye tırsıyorum. Yoksa trafikte hele hele E-5 te gidiyorsanız açık egzst kesinlikle şart.Başka türlü adam yerine konupta kendimizi gösteremiyoruz maalesef. kornayı bile iplemiyolar ancak groooaaaar diye bi ses duyunca çil yavrusuna dönüyolar :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında değiştirmek istemiyorum.Ancak oturduğum sitede sabahları rahatsız olacak millet diye tırsıyorum. Yoksa trafikte hele hele E-5 te gidiyorsanız açık egzst kesinlikle şart.Başka türlü adam yerine konupta kendimizi gösteremiyoruz maalesef. kornayı bile iplemiyolar ancak groooaaaar diye bi ses duyunca çil yavrusuna dönüyolar :)

Düşük devirde-kalkışlarda performans da zayılamıştır.Bence en yakın sürede orjnale çevir makineni. 1.4 lt Clio'ya taktırdım uzun yolda özellikle bayırlarda kafayı yiyeceğim, orjinali takmak lazım:wiinkk:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
niye ya illa egzost mu lazım yanlışsın bence şöyle güzel bağıran bir korna tak bakalım nası kaçıyo millet (havalı korna)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
niye ya illa egzost mu lazım yanlışsın bence şöyle güzel bağıran bir korna tak bakalım nası kaçıyo millet (havalı korna)

minibuscu kornalarından olan fofınkk dıe ses cıkartan havalılardan cok ıstemıstım ama aku kaldırmadı :queen: bide ole ufak bısede deılmıs nereye sıgdırcam bulamadım scooterda gecen yaz ama sesine hastayım fo fınkkk :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
muayeneye gittiğimde özellikle egsoz olayını sordum.

kesilmiş ve içi boşaltılmış egsozlar kesinlikle geçemiyor dendi.:cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
250 cc motorun egsozunu boşaltsan ne ses alacaksın allahını seviyorsan sırf kafa ağrısı yapar olcak en az 500 cc tmm istedıgın sekle sok cunku ses egsozdan degıl motordan gelecek
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muayenen onaylanmayacaktır.
gerçi muayene için taktırıp muayeneyi aldıktan sonra geri teslim edebilirsin.. çözüm bol sonuçta.. polisler de bu aralar ilgilenmiyor. ama yarın bir gün onlara da şuna bak derler.. olay biter..
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
39
minibuscu kornalarından olan fofınkk dıe ses cıkartan havalılardan cok ıstemıstım ama aku kaldırmadı :queen: bide ole ufak bısede deılmıs nereye sıgdırcam bulamadım scooterda gecen yaz ama sesine hastayım fo fınkkk :queen:

sitebel'in motosikletler için ürettiği küçük havalı kornalar var.araba aksesuarcılarında satılıyor.keeway superlight'a bile takan arkadaş var.çoğu akü kaldırıyor sanırım.sesi de çok kuvvetli...tipi ve boyutu hakkında linkteki resimden fikir edinebilirsiniz

http://img.photobucket.com/albums/v136/Nice_Rumble/6644-500x600.jpg

buarada egzos konusundada vance&hines derim.650-750 lik makinalardan bile 1800 lük makina sesi çıkarıyor.içimin yağları eridi her duyduğumda.taktım kafaya :) egzos boşaltmadan çok farklı.içinde inanılmaz bi sistem var.muayeneden geçmek için sesi düşürme adına bitakım aparatlar olabilir,yada orjinal egzos ödünç alacağız.polis çevirirse de çorbacıya götürüceğiz,olmadı paşa paşa ödeyeceğiz cezamızı.tabigümrükten geçmiş devlete vergisi ödenerek alınmış bi üründen ceza yemek hala anlayabildiğim bir durum değil.bu arada vance&hines'ı türkiye'ye kim getirir yada nerelerde bulup görebilirim bilen varsa bilgilendirirse sevinirim
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ben arabayı en muayneye götürdüğümde egzozun boğazının oraya ince sac koydurdum geçici bir süre sesi kesmek için sizde öyle yapa bilirsiniz,ama muayneyi yaptırdıktan sonra hemen çıkartın nedeni öyle çok kullanırsanız egzoz contasını yakarsınız:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst