Kesik egzost muayenede sorun olur mu!?!?

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Arkadaşlar regalimin egzostlarını kestirmek istiyorum orjinal ince egzost var sondaki susturucuları çıkarttırıp birazda kestiricem ama muayenede sorun olur mu bilmiyorum?

Daha önce bu şekilde yaptıran varsa muayeneye giripte sorun çıkan var mı hiç?

Bide bu egzost konusunda bilgisi olan varsa egzostlar değişirken kaynak falan olayı var mı? Yani biyerden orjinal egzost bulsam değiştirmek kolay mı?

Son olarakta susturucu takabilme olanağımız var mı acaba kesilen egzostlara?

Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muayenede sorun çıkar.bence kestirme kısa sürede bıkarsın o sesden.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
çıkma bi egzos bul onu istediğin gibi yap muayene zamanı orjinalini takarsın pek sorun olmaz o zman
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Arkadaşlar regalimin egzostlarını kestirmek istiyorum orjinal ince egzost var sondaki susturucuları çıkarttırıp birazda kestiricem ama muayenede sorun olur mu bilmiyorum?

Daha önce bu şekilde yaptıran varsa muayeneye giripte sorun çıkan var mı hiç?

Bide bu egzost konusunda bilgisi olan varsa egzostlar değişirken kaynak falan olayı var mı? Yani biyerden orjinal egzost bulsam değiştirmek kolay mı?

Son olarakta susturucu takabilme olanağımız var mı acaba kesilen egzostlara?

Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler...

bende düşünüyorum eksozu kestirmeyi susturucuyu aldırmayı ama

1- muayeneyi geçtim ya polis tutarsa ?

2- yakıtı arttırıyormuş?
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
bende düşünüyorum eksozu kestirmeyi susturucuyu aldırmayı ama

1- muayeneyi geçtim ya polis tutarsa ?

2- yakıtı arttırıyormuş?

polisin tutma ihtimali çok düşük ben görüyom ne egzostlar var polisin yanından bağarta bağarta geçiyolar polis kafasını kaldırıp bakmıyo bile?

ancak şöyle olabilir gece geç saatte insanları rahatsız etcek kadar gürültülü gezersin sokaklarda biride şikayet eder o zaman ayvayı yedin...

yakıt içinde şunu söyliyim en fazla %10luk bir artış söz konusu...

çıkma bi egzos bul onu istediğin gibi yap muayene zamanı orjinalini takarsın pek sorun olmaz o zman

ya işte takıp çıkartma olayı bu kadar basit mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
ya adam muayene günü takıor diğer eksozu en fazla 15-20 dk lık iş :) araba egsozu değil bu sonuçta :) öyle gösteriyor geliyor.. sonra gene kendi keyfine göre düzenliyor.. :):bounce:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Öyle çok rahatsız edici sesi olmazsa sorun olmaz motosikletlerde egzoz muaynesi olmadığı için sorun yoktu benim bildiğim kadarıyla
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Benimkiler açık, önceki sahibi 1,5 milyarlık egsozları kıyıp açtırmış :) Şimdi Mayısta ki muayene için harıl harıl orjinal muff arıyorum :mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
ya adam muayene günü takıor diğer eksozu en fazla 15-20 dk lık iş :) araba egsozu değil bu sonuçta :) öyle gösteriyor geliyor.. sonra gene kendi keyfine göre düzenliyor.. :):bounce:

ya işte bende bunu soruyorum egzost değiştirmek ne ölçüde zahmetli ve zor bi iş kaynak falan gerekiyo mu muayeneye giderken birinden ödünç orj egzost bulsam olur mu bu iş?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ya işte bende bunu soruyorum egzost değiştirmek ne ölçüde zahmetli ve zor bi iş kaynak falan gerekiyo mu muayeneye giderken birinden ödünç orj egzost bulsam olur mu bu iş?

egsozların kaynakla işi yok ama boğazı ile birlikte değiştireceksen, bakır contaları da değiştirmeyi unutma, berbat bir ses alırsın ayrıca yaktığın boş yakıtta cabası :)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
tezelden bi egzostçuya gidip bu işi sormam lazım benim bakalım onlar ne diyo?
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Peki koruma demirine falan taktırılan sis farları muayenede sorun çıkatyormu.Piyasada gezen cruiser motorların %90 ında sis farı var.Genelde de koruma demirine takarlar biliyorsunuz.
Bu durum konusunda bilgisi olan var mı acep
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
arkadaşım bendede regal var ve benim egzostlar açık, ama ben sıkıldım orjinal egzost almayı düşünüyodum . istersen bigün buluşalım beğenirsen takas ederiz. Muayeneye gideceğin zamanda gene değişir muayeneden geçersin. Değiştirmek için kaynağa falan gerek yok direk sök tak yapıyosun . Gerçi biraz uğraştırır ama 1 saate sökülür takılır en fazla.

Pardon yaa izmirdeymişsin dikkat etmemişim :) geri aldım dediklerimi :D
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım bendede regal var ve benim egzostlar açık, ama ben sıkıldım orjinal egzost almayı düşünüyodum . istersen bigün buluşalım beğenirsen takas ederiz. Muayeneye gideceğin zamanda gene değişir muayeneden geçersin. Değiştirmek için kaynağa falan gerek yok direk sök tak yapıyosun . Gerçi biraz uğraştırır ama 1 saate sökülür takılır en fazla.

Pardon yaa izmirdeymişsin dikkat etmemişim :) geri aldım dediklerimi :D

Şekil A' da görüldüğü üzere egsozu kesmek-uzatmak-egsozu ve manifoldu tam olarak modifiye etmememek sonucunda, tekrar orjinale çevirmek istenir.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst