- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,218
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar regalimin egzostlarını kestirmek istiyorum orjinal ince egzost var sondaki susturucuları çıkarttırıp birazda kestiricem ama muayenede sorun olur mu bilmiyorum?
Daha önce bu şekilde yaptıran varsa muayeneye giripte sorun çıkan var mı hiç?
Bide bu egzost konusunda bilgisi olan varsa egzostlar değişirken kaynak falan olayı var mı? Yani biyerden orjinal egzost bulsam değiştirmek kolay mı?
Son olarakta susturucu takabilme olanağımız var mı acaba kesilen egzostlara?
Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler...
Daha önce bu şekilde yaptıran varsa muayeneye giripte sorun çıkan var mı hiç?
Bide bu egzost konusunda bilgisi olan varsa egzostlar değişirken kaynak falan olayı var mı? Yani biyerden orjinal egzost bulsam değiştirmek kolay mı?
Son olarakta susturucu takabilme olanağımız var mı acaba kesilen egzostlara?
Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler...