- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 305
- Konu Yazar
- #1
peki bu hareketli nesneleri 3 pozda da nasıl sabitliyoruz?
mesela o martıları nasıl oluyor biraz açıklayabilirmisin? normal dijital makinalrda uygulanabilirmi yoksa özel bir makinamı olmalı?
Aslında ben kolayına kaçıyorum.Normal bir dijital makinayla 3 poz çekmen lazım..Ama ben 1 kere çekmiş olduğum fotoğrafı photoshopda 3 ayrı tonda kaydedip photomatix proğramında birleştiriyorum.:wiinkk:
Aslında ben kolayına kaçıyorum.Normal bir dijital makinayla 3 poz çekmen lazım..Ama ben 1 kere çekmiş olduğum fotoğrafı photoshopda 3 ayrı tonda kaydedip photomatix proğramında birleştiriyorum.:wiinkk:
|
||||||||||