[MT] Fotoğrafçılar / Fotoğrafla İlgilenenler / FotoKritikçiler

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
fotoğraftan filan anlamam ama biriki tane çektiğim orjinal resim vardır isterseniz buraya koyayım o resimleri. hatta herkes çektiği biriki orjinal resmi koysun hikayesini anlatsın; ntv deki "o an" programı gibi olsun.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Koy koy, izlenmeye değer tüm fotoğraflara açık bu başlık.

Geyik fotoğraflar için ayrı başlıklar var onları kullanalım lütfen :p
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
yuru be, fotokritik profile mustesem sanatsever fotonu koymuşun..
zaten ona bakan der ki "adama bak dogustan sanatcı!"

oyumuz sanaaa.. buyuk baskanaaa.. kim tutar seniiii..

:)


Shakulin
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
yuru be, fotokritik profile mustesem sanatsever fotonu koymuşun..
zaten ona bakan der ki "adama bak dogustan sanatcı!"

oyumuz sanaaa.. buyuk baskanaaa.. kim tutar seniiii..

:)


Shakulin

Lütfen R3N'in "kardan motosiklet"ini es geçmeyelim :cherry:

@GörkeM; kadrajlar süper ancak makineden kaynaklı netlik sorunları var :) CBR'a para harcayacağına 3-5 kenara at da bir makine alalım sana da. Tek hobin motosiklet olmasın :wiinkk:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
Baba mesleğine devam ediyorum, Suadiye'de fotoğraf stüdyomuz var. Bunlar da dün akşamki cafe çekimlerimden;

imgp0770di7.jpg


imgp0774kw0.jpg


imgp0756wd8.jpg


imgp0787cm3.jpg
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Ben varım Onur, ciddi anlamda uğraşıyorum, o siteninde eski üyelerinden biriyim ama fotoğraflarım puanlamaya kapalı bazı olaylardan dolayı. En az 10 fotografıda siteden kaldırdım. çekimlerimden bir tanesi : http://www.fotokritik.com/328054
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onur afsadın dijital fotoğrafçılık kursu var imiş , ilgilenirsin diye düşündüm
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bunlarda benden ,foto krtik üyesi olamıyorum kotadan dolayı:p
(click on pls)


 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ooo hiç de fena değilmişiz. :)

Yakında buraya da eklerim fotoğraflarımdan.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
pro bu poz harika, ama keske kadraji farkli ayarlasaymissin.resmin sag alt kosesi bos gibi. ben de burda, İstanbul'da İFSAK' ın kursuna gitmistim. cok seviyorum ben de fotograf cekmeyi fakat su aralar vakit ayiramiyorum:(
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cezerye Haklı

Git bi daha çek.
:p

prometheusnoirna1.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst