Kendi Çektiğim HDR formatlı Fotoğraflar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Yeni keşfettiğim HDR tekniğiyle çektiğim fotoğraflar üzerinde oynama yapabiliyorum ve ortaya ilginç kareler çıkıyor. Ve bunları sizlerle paylaşmak istedim.
Fotoğrafın öncesi ve sonrası...;











 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
birde RAW uzantısı ile dene derim ben.en güzel çalışma onlarda oluyor.netliği bazı yerlerde fazla kaçırmışsın.renk ayarı güzel :p yinede güzel çalışmalar.ellerine sağlık
bir fotoğrafçı tavsiyesi :queen:
FOTO YILDIZ (reklam koktu bee)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
ben cok beğendi
kardeşime gösterdi o beğendi
bizden fotoLara
ten point ten point ten point :)
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
resimler çok güzel olmuş elinize sağlık. ben de bayağı merak ediyordum bu HDR tekniğini, 3 poz çekip bunları mı birleştiriyosunuz?birleştiriyosanız neyle birleştiriyosunuz:) yoksa basit bi photoshop uygulaması mı? pek bilgi sahibi değilim bu konuda ama çok hoşuma gidiyor. kısa bi bilgi verebilir misiniz acaba?
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Gayet güzel fakat en alttaki fotoyu, eğilerek gerekliyse yere yatarak çekseydiniz daha iyi olur du o kablonun ne işi var orada:wiinkk:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
gayet güzel resimler , kayalıkların olduğu resim çok ilgi çekici olmuş tebrikler...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
alper_satriani;
Evet 3poz çekip birleştiriyorsun.proğramın ismi photomatix.Netden bulup indirebilrsin..

sakal;
Evet sorma telefon hkablosu o sanırım.Photoshopta yok edecektim ama unuttum:cherry:

SilentScream;
Orası Kerpe..Karadenizde geçen pazar motorlarla gitmiştik oraya...:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel çalışmlaar tşk.........................
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
peki bu hareketli nesneleri 3 pozda da nasıl sabitliyoruz?

mesela o martıları nasıl oluyor biraz açıklayabilirmisin? normal dijital makinalrda uygulanabilirmi yoksa özel bir makinamı olmalı?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
peki bu hareketli nesneleri 3 pozda da nasıl sabitliyoruz?

mesela o martıları nasıl oluyor biraz açıklayabilirmisin? normal dijital makinalrda uygulanabilirmi yoksa özel bir makinamı olmalı?

Aslında ben kolayına kaçıyorum.Normal bir dijital makinayla 3 poz çekmen lazım..Ama ben 1 kere çekmiş olduğum fotoğrafı photoshopda 3 ayrı tonda kaydedip photomatix proğramında birleştiriyorum.:wiinkk:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Güzel çalışmalar gerçekten.:cat:
Bi ara bende merak sarmıştım bunlara.Sonra unuttum gitti.
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gayet hoş gözüküyorlar...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Aslında ben kolayına kaçıyorum.Normal bir dijital makinayla 3 poz çekmen lazım..Ama ben 1 kere çekmiş olduğum fotoğrafı photoshopda 3 ayrı tonda kaydedip photomatix proğramında birleştiriyorum.:wiinkk:

aslında 3 ünü kaydetmene uğraşamana gerek yok direk photoshopla bunu çözebiliyosun zannımca
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
HDR yani High Dynamik Range tek pozlamayla değilde birden fazla pozlamayla çekilmiş aynı karelerin doğru pozlanmış bölgelerini birleştirmekle yapılan bir tekniktir, bu çeşitli programlarla ve ya tekniklerle yapılabildiği gibi manuel olarakta yapılabilir.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
hdr çalışmaların güzel olmuş.
ancak bunlar imitasyon hdr gibi :)

Tebrik ederim ...
Bazen bende yokluyorum bu hdr yi...

Photosop uun plugini de vardı sanırım HDR ile ilgili :;)
Küçük bir bilgi de ben vereyim google da aratın fotoktik die bir yer bulursunuz.
 
Son düzenleme:

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
o kayalıklı yer neresi?? muhteşem bir yer ora çok beğendim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst