Kendi çapımda modifiyem

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
2006 Honda Beat im ve ben :D motor şuan 2500km de
e2a97d1a.jpg


136_0880.jpg

Topcase te 2 tane Pioneer kolon (10cm)
136_0881.jpg


136_0882.jpg


136_0883.jpg


136_0887.jpg


136_0890.jpg

Stop boyası kullandım sinyallerde (siyah)
136_0892.jpg


136_0894.jpg


136_0895.jpg


136_0898.jpg


Topcase in içinide koyucam fakat fotolara link almam biraz uzun sürüyo kusura bakmayın bide ben sanırım fotojenik biri deilim :D :D :D

136_0902.jpg


136_0903.jpg


136_0904.jpg

ve sony cd mp3 çalarım motordan bağımsız aküsü var adaptörle evde şarj ediyorum
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
kolonların yağmura yakalanma ihtimalleri yok hem örtüleri var hemde yagmurda motorumu çıkarmaya niyetim yok topcase evde duruo
 
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
432
biş sorcam arkadaşım.bu stop boyası dediğin şey nerde ve o isimlemi satılıyo.bide o müziği sen kendin dinlemek içinmi yaptın dışarı dinletmek içinmi yaptın.?
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Büyük ihtimalle ben uğraşmam ama güzel çalışma.Bide kendine bi dizlik çalışması yapsan herşey tam olucak.:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ellerine sağlık güzel olmuş. değişik bir hava katmışın en azından :)
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
farklı olmuş güle güle kullan. bugün müzik sistemli bi sçooter daha gördüm.baya hoş oluyor.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Eline sağlık hocam. Motosikletler için özel üretilmiş ve sudan etkilenmeyen kolonlar var. Daha önce bir abimin Wildstar cruiserinda gormustum. Tabii biraz daha maliyetlidir. Sadece eklemek istedim :)
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
Kendimi bildim bileli amatör olsamda proflardan daha ince bi şekilde müzik sistemleriyle uğraşırım. O akü nereye kadar derim sadece. Bence akü tamam ama şarj dinamosunu büyütüp aküyü ona bağlamalısın ki yolda dinlerken en azından düşük akım problemi yaşamayasın. Yoksa 1-2 saat içersinde hoparlörlerine akü dayanmayacak zart zurt ses çıkarmaya başlıyacak. İyi çalışma. :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
herkese teşekkürler bu arada :
free_eagles' Alıntı:
biş sorcam arkadaşım.bu stop boyası dediğin şey nerde ve o isimlemi satılıyo.bide o müziği sen kendin dinlemek içinmi yaptın dışarı dinletmek içinmi yaptın.?
evet adı stop boyası çogu oto aksesuarcılarda var hehe buarada nie baskasına dinletmek için yapayımki kendim dinleyeyim die yaptım:mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
137
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok iyi düşünmüşsün, tebrik ederim.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bencede hiç fena değil.Beati çok basit şeylerle çok güzel bi şekle sokmuşsun...Tebrikler:cat:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
Bence kuş bakışı ve yer altından çekmeyi unutmuşsun. Fotograflara arka arkaya bakınca hareketli gibi oluyor :)
Allah gönlüne göre versin ama bana motorla giderken müzik açmak biraz anlamsız geldi. Arabayla bunu yapanlara alıştıkta motor da ilginç olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst