kendi çaban emegin elbetki güzel gurur duyman bugün için dogru olan yarın saçma gelebilir
yinede hoş tebrik ederim...
15 sene evvel parada yok kask da paramı denkleştirip sirkecıden orta halli bi kask almıştım içinie 5 cm 2tane hoperlör koymuştum jak girişinide enseden yapmıştım
akılya mobiletin patlak eksoz sesinden birşey duyulmuyodu ama mutluluk verende kendi emegin olması,,,
Beşiktaşta markasını bilemedigim scooter hertarafı neon mavi lambalı lambadan dan motorun rengi anlaşılmıyo nikelajlı motoru var, yaşlı bi amca kullanıyo bide kasılıyoki birde bazoka kolon taksa canlı disco olur zevk meselesi..:bounce: