- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 796
- Konu Yazar
- #1
2006 Honda Beat im ve ben
motor şuan 2500km de
Topcase te 2 tane Pioneer kolon (10cm)
Stop boyası kullandım sinyallerde (siyah)
Topcase in içinide koyucam fakat fotolara link almam biraz uzun sürüyo kusura bakmayın bide ben sanırım fotojenik biri deilim
ve sony cd mp3 çalarım motordan bağımsız aküsü var adaptörle evde şarj ediyorum
Topcase te 2 tane Pioneer kolon (10cm)
Stop boyası kullandım sinyallerde (siyah)
Topcase in içinide koyucam fakat fotolara link almam biraz uzun sürüyo kusura bakmayın bide ben sanırım fotojenik biri deilim
ve sony cd mp3 çalarım motordan bağımsız aküsü var adaptörle evde şarj ediyorum