- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 283
Ercüment kardeş ben ayrıntısı ile yazmıştım yayları istoçta honda özen den alacaksın balatayı taiwan malı 20 ytl gece nikli kardeşimize sor o sana yardımcı olacaktır.bana gece tedarik etti ama belirteyim balata yaylarının 4 tanesi toplam 10 ytl dir.kendi orjinal yayları kullanılabiliyor ama çok sert yoğun trafikte sol elim.......oluyordu eskiden şimdi çok çok süper.
Tunç 83 Rica ederim ne demek yardımcı olabildiğime sevindim.lastik konusunda hemen değiştir (ön 110 ytl arka 130 ytl metzeler marka kendi lastikleri suyu görünce kay kay yapma ihtiyacı hissediyor)saygılar
İlker 84 ruhsatın kayıtlı olduğu yere git 15-20 dk içinde hiçbir ücret ödemeden 2 yıl muayeneyi uzatacaklar o kadar zor birşey değil
Vaga kaskını almadan gitme ve sınav esnasındada tak bunları yapınca zaten nasıl kullandığına bakan olmuyor ayrıca sana ehliyeti verecek olan kişiler zatem motor kullanmayı bilmiyorlar yani rahat ol kendi motorunla git.
Jamaika 84 Usta hakkında yazdıkların hoş olmamış.
Tunç 83 Rica ederim ne demek yardımcı olabildiğime sevindim.lastik konusunda hemen değiştir (ön 110 ytl arka 130 ytl metzeler marka kendi lastikleri suyu görünce kay kay yapma ihtiyacı hissediyor)saygılar
İlker 84 ruhsatın kayıtlı olduğu yere git 15-20 dk içinde hiçbir ücret ödemeden 2 yıl muayeneyi uzatacaklar o kadar zor birşey değil
Vaga kaskını almadan gitme ve sınav esnasındada tak bunları yapınca zaten nasıl kullandığına bakan olmuyor ayrıca sana ehliyeti verecek olan kişiler zatem motor kullanmayı bilmiyorlar yani rahat ol kendi motorunla git.
Jamaika 84 Usta hakkında yazdıkların hoş olmamış.
Son düzenleme: