Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Ercüment kardeş ben ayrıntısı ile yazmıştım yayları istoçta honda özen den alacaksın balatayı taiwan malı 20 ytl gece nikli kardeşimize sor o sana yardımcı olacaktır.bana gece tedarik etti ama belirteyim balata yaylarının 4 tanesi toplam 10 ytl dir.kendi orjinal yayları kullanılabiliyor ama çok sert yoğun trafikte sol elim.......oluyordu eskiden şimdi çok çok süper.

Tunç 83 Rica ederim ne demek yardımcı olabildiğime sevindim.lastik konusunda hemen değiştir (ön 110 ytl arka 130 ytl metzeler marka kendi lastikleri suyu görünce kay kay yapma ihtiyacı hissediyor)saygılar

İlker 84 ruhsatın kayıtlı olduğu yere git 15-20 dk içinde hiçbir ücret ödemeden 2 yıl muayeneyi uzatacaklar o kadar zor birşey değil

Vaga kaskını almadan gitme ve sınav esnasındada tak bunları yapınca zaten nasıl kullandığına bakan olmuyor ayrıca sana ehliyeti verecek olan kişiler zatem motor kullanmayı bilmiyorlar yani rahat ol kendi motorunla git.

Jamaika 84 Usta hakkında yazdıkların hoş olmamış.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Girdik direksiyon sinavina komik idi :) Bir kere tur attik bitirdik. Yanimda kask goturdum ama bizim kursun hocasi birak yere koy dedi takmana gerek yok dedi bende takmadim. 50 cc lik bir scooter ile girdik sinava :) herkes gecti zaten herhalde, benden oncekiler icin diyorum tabii, cunku ben siram dan sonra ciktim. yanliz bir cocuga uzuldum cok heyecanlandi herhalde, devamli durdu ayagini yere koydu, bir kere daha tur atmasini istediler yine ayaklar yerde dur kalk falan herhalde gecemedi, cok da efendi cocuktu muhabbet etmistik :(
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
jameika34 mrblar sisy bar için bana yardımcı olma şansın var mı elinde varmış sanırım resimlerini görme şansım var mı


Kardeşim nezaman istiyorsan bana haber ver Sisibar'ını benden alabilirsin. Bana 05359271141 no.lu telefondan ulaşabilirsin. Servis olarak gerçekten önerebileceğim hiç kimse yok çünki ben hiç servise getirmedim motoru.

Ayrıca Gidon İsteyen Arkadaşlar son birkaç tane daha bulundu değiştirmek isteyen elini çabuk tutsun.
Herkese iyi sürüşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
jameika34 mrblar sisy bar için bana yardımcı olma şansın var mı elinde varmış sanırım resimlerini görme şansım var mı


Kardeşim nezaman istiyorsan bana haber ver Sisibar'ını benden alabilirsin. Bana 05359271141 no.lu telefondan ulaşabilirsin. Servis olarak gerçekten önerebileceğim hiç kimse yok çünki ben hiç servise getirmedim motoru.

Ayrıca Gidon İsteyen Arkadaşlar son birkaç tane daha bulundu değiştirmek isteyen elini çabuk tutsun.
Herkese iyi sürüşler.

arkadasim gidon nasil birsey fotosu varmi???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün ilk defa trafiğe çıktım çok rahat acaip keyifli iyiki almışım baya bir dolaştık boğaz sahil vs nasıl mutluyum bilemezsiniz :) ilk motor olunca bir de yani vitesli olarak herkes bakıyor birde giderken hehe :) egzostunu deldirmiş arkadaşlar hiç sesini kayıt ettiniz mi gönder şansınız var mı ?
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
northern

dostum dişli için gerekli bilgiyi özelden yolladım. konturol et.


ilker84

dostum hayırlı ugurlu olsun allah kazasız belasız sürüşler nasip et sin.


beyleeerrrr sitemiz ne oldu hala olmadımı ya hava atımız adamlar soruyorr sabredin diyorum. galiba benimde sabretmem lazım galiba
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
bende bugün kartal sahilde girdim adliyenin arkasında... tam bi rezalet arkadaşlar trafiğin içinde resmen sınav yapıyolar bir de motor kazası oldu sınava giren bir arkadaş motorla arabaya çarptı vs.. yani ben bu kadar organizsyonsuz bu kadar ciddiyetsiz yani söylicek laf bulamıyorum yazıklar olsun diyorum....

bu arada ben geçtim sanırım kaldığım için felan dil bu sinirim...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bızım buraları fenerler bastı yaa:) ortalık fenaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir gs'li olarak tebrik ediyorum fenerlileri şampiyonlukları için :) arkadaşlar havalar çok güzel istanbulda olanlarımız buluşalım bir gün ben çok isterim tanışmayı bilgi paylaşımında bulunmayı bugün Jameica sanırım ismi hakan onu aradım çok güzel bilgiler verdi çok teşekkür ediyorum kendisine ilgi ve alaka görmek çok güzel içinizde kardeşiniz sayılırım yaş 23 daha :) tekrar teşekkür ederim ilgilendiğiniz ve cevap verdiğiniz için...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ılker84 sen yenısın sanırım görmedımde:) bıka.ç gunden berı takıp edemıyorumda buranın ele bası benımdır söylıgımde:p bı sıkıntın olursa banada söylıuyebılırsın ılkercım ha ben ha hakan baba ok

beyler yarın ısı olmıyan varsa görusebılız bakın bu fırsat bı daha gecmez:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olur ben yarın gelebilirim memnun oldum ben ilkerde senin adın nedir :) msnin var mı gece ? beni ekleyebilirsin [email protected]
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat::cat::bounce: ...........
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Şampiyonuz nede olsa. :)
ilker eksozu kesinlikle deldirme. Hem çekişin biraz düşer,hemde yakıt oranın biraz artar. Birçok siteye gürültülü çalışan motorlar alınmıyor sen bu sınıfın dışında kalmış olursun,garantinde devam eder. Eksozun sıfırı 180 ytl. 150 cc nekadar delersen del sonuçta 650 lik dragstar gibi gürül gürül olupta park halindeki araçların alarmını devreye sokacak kadar keyif vermiyor. Amacın trafikte farkedilmekse,far ampullerinle veya kornanda modifiye yaptır daha mantıklı. :bounce:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
selam sostlar, bugün gece ile tanıştık sağolsun ikimizde forumda çok eskiyiz ama tanışmak bugüne nasipmiş,
gidon resmi soran arkadaşım 4-5 sayfa geride var ben koymuştum benimkinin resimlerini
bu gün akşam biraz dolaşalım dedik hanımla eve döndüğümde baktım farın vida yerlerinin üzerinden kırıldığını gördüm abi bu işe kafam basmadı nası oldu anlamadım ya sallanıyo meret birde ben bu farı metal biliyordum meğer plastikmiş
hakan abi şu far işine de bi el atalım kaça patlar bulabilirmiyiz birde balata istiyorum haberleşelim
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Obkavi,plastik üzeri krom kaplama ayrı bir sanat sl de :p
Bulabilirsen metal al,en azından ısıyada dayanıklı olacaktır. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üsküdar Vergi dairesinin karşısındaki sokaktan içeriye giriyorsun simit fırınının yanındaki tamirci.
Ferhat ve Sinan Usta (Kardeş)
Telefon . 0216 3346713
05448118856

Bu adamlar gerçekten ahlaklı ve düzgün iş yapıyorlar. Paragöz değiller. Menderes konusunda söylediğin şeylere katılıyorum. 1-2 defa sıkıntı yaşadım ben de. Söyliyeyim dedim.

30 dk içinde bi zincir germeye bir yag değiştirmeye 45 milyon istenmez ayıp..

-------------------------------------------------------
trafikte gidiyorsunuz ve tecrübeniz de çok iyi değil. Makina da rodajını tam yapmamış ve vitesler de iyi geçmiyor diyelim. Diğer motorlarda stop ettirince debriyaja bas çalıştır. Ama bizde boşa almak gerekiyor ya. Durduğunuz yerde de iyi geçmez zaten. Boşa aldın alamadın geçti geçmedi arkadan korna.... Biraz sıkıntılıdır bu durum. Bakın arkadaşlar şimdiye kadar forumlarda yazılmadı ben söyliyeyim. Bu gibi durumda yapacağınız en iyi hareket şudur:

**** stop etti ve boşa almak istiyorsunuz. Yoksa motor çalışmayacak. Boşa almak için vitesi ayağınızla ittirdiğinizde boşa geçti sorun yok zaten. Ha geçmedi, dikkat edin bastırdığınız için, geçmese dahi yeşil ışık yanacaktır. Bu sıra ayağınızla ittirmiş oluyorsunuz zaten. çalışıtırın çalışır. Çünkü yeşil ışık yandığında boşta zanneder makina. Zaten vitesteydi, basın gidin. Deneyin, işinizin trafikte nekadar kolaylaştığını farkedin.
-------------------------------------------------------
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
hakan abi şu far işine de bi el atalım kaça patlar bulabilirmiyiz birde balata istiyorum haberleşelim[/QUOTE]

Dostum görüşemiyoruz.Nerelerdesin. En kısa zamanda görüşelim toplanalım birtürlü bir araya gelip sohbet edemedik. Neyse Far Konusuna gelince biraz bekleyin ben bunun arayışındayım hem ucuz hemde görsel olarak güzel bir far buldum gibi aynı zamanda ampulleride 55 wat. takabiliyorsun fotosu geldi ama henüz kendi gelmedi. Gelecek olan mal içinde varmış sanırım fiyatıda çook uygun bağlantı ayakları ile birlikte 25-30ytl. gibi biraz bekleyin derim. Aynı zamandada Stop lambalarıda komple gelcek çook uygun fiyatlara eğer keeway'lere uygun olursa ben sizlere bildircem. Stop lambası komple 17.5ytl. gibi fiyatı var çook güzel görünüyor dediğim gibi yeterki sl 150'lere uysun.
Balata konusuna gelince nezaman istersen alabilirsin dostum.
Görüşmek dileğiyle....
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
arkadaslar herhalde biraz gec oldu ama hadi bugün toplanıp bi goruselim tanışalım kaynaşalım ... :cherry:, GeCe_ de dün yazmış bugün onun içinde müsaitmiş, banada şu anlık uyar gibi, gerçi dediğim gibi biraz geç oldu herhalde ama herkes programını yapmıştır herhalde...



Neyse artık başka zamana inşallah...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar biz bugün GeCe_ ile buluştuk taksimde sonra ortaköy'e kaydık güzel bir sohbet tanışma yemek faslı sonra beraber tekrar beşiktaşa geldik sonra o bastı gitti çok keyifliydi baya bilgilendirdi beni bol bol görüşürüz artık :) saol ibo geldin taa oralardan ama çok keyifliydi bu arada egzostu süper 2-3-4 yaparken acaip kopup gidiyordu bugün ya :) bir de ortaköy'de yan yana koyduk gelen geçen soruyor kaç para bu markası ne vs :) hatta ibo 15 milyar dedi yedi herif valla ahahaha :D :D :D yalnız bir şeritte yan yana iki motor gitmek çok güzel ve keyifli bence buluşup konvoy yapalım sahilde acaip güzel olur ya :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
hakan abi sağolasın haber bekliyorum far ile ilgili bi akşam rahatsız edeceğim inşallah seni
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst