Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Meraba arkadaşlar..

Argat wallahi çok şaşırdım yazdıklarına.. Bambaşka bi argat var karşımızda :) Hayırlı olsun kazasız belasız kullan motorunu.. Sanırım honda aldın :)

Site işine gelince,madem hepimiz sl ciyiz,bence www.sl150.com gibi bi adres olsun.. İçinde başlık olarak "diğer keeway modelleri" die bi topic açılır,görüşleri bilgileri oraya yazarız.. Siz ne dersiniz?
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Ercüment kardeş parçalar İstoç taki Honda yedek parça'dan alınmıştır.
Obkavi resimler için teşekkürler hoşuma gitti güzel olmuş doğrusu güle güle kullan ama gidon bağlantı yeride değişmiş gördüğüm kadarıyla toplam maaliyet ne oldu acaba yazarmısın birde bu hangi motorun gidonuydu?
Viceroy hocam sizi tebrik ediyorum biz istanbul'da bir türlü birararaya gelmeyi başaramadık fotoğraflar harika.
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
10
Selamlar

ben de 2 aylık keeway superlight sahibi olarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
öncelikle hemen tecrübelerimi paylaşayım , daha tecrübeliler mutlaka vardır da bilmeyen arkadaşlara faydam olur :

1 - e-5te hızımı almış 90-100 km civarı giderken motor birden durdu ve orta şeritte - yoğun bir şekilde akan trafikte ölüyordum neredeyse.zar zor artık 20 gibi bir sürate düşmüşken kendimi sağa atabildim.durduğumda benzin oluk oluk akıyordu.benzini kestim, neyse usta geldi falan hallettik.söyleyeceğim şu ki benzin tahliye hortumunun başladığı yerde minicik bir vida var , o gevşemiş ve vibrasyondan dolayı düşmüş, çok tehlikeli olabiliyor - aman dikkat.
2 - motorun ön camı çok çabuk kırılıyor - nitekim benimki de hafif çatladı ilk önce bağlantı yerlerinden ve çatlak yürüdü.ben de çıkarttım camı komple ama yenisini almadım - bence camsız daha güzel..
3 - ekzozun içindeki kısmı 5 yerinden deldirdim - sesi biraz daha güzelleşti.
4- çantaları ve üzerindeki bütün yazıları çıkardım - depoda olan dahil - millet harley davidson mu diye soruyor :)) - tabi motordan anlamayanlar soruyor ama galiba bir modeline benzetmeye çalışmışlar zaten motoru.

aklıma gelenler bunlar - bundan sonra foruma katılmaya çalışıcam inş.
bu arada ismim volkan, istanbul - koşuyolundayım.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
bayalyusuf kardeş
hakan abiden aldım gidonu doğru görmüşsün bağlantı yerleride değişiyor birlikte geliyor gidonla
40 ytl gidon, 20 ytl işçilik toplam 60 ytl gidon yanlış hatırlamıyosam kawasaki falan demişti hakan abi ama yanlış hatıırlıyo da olabilirim

hoşgeldin dostum forumda aktif olman dileğiyle choppermania
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4. Gece, motorunun derdi belli; Buji.
''Nasıl yani'' dedin; 1. Bujin kurum bağlamıştır. 2. Jikle durumunda oluşan zengin karışım nedeniyle bujin benzin ile ıslanmış.ÇARE: Kontak kapalıyken, tam gaz yap, bu durumda 5-10 dakika bekle. Yanma odasındaki benzin buharlaşıp uçacaktır. Elin tam gazdayken kontağı aç, marşa bas, çalışır çalışmaz gazı bırak, uygun devir'e al. Gene çalışmaz ise; Bujiyi sök, buji tırnaklarını çakmak veya aygazın üstünde (Porselen kısmına dikkat et, onu ATEŞE TUTMA) ısıt, sıcak sıcak tak silindire. o çalışmıyorum diyen motorun alnını karışlarım. çalışmasında göreyim...:)


tamırcı abi sen neler yazıyorsun öle senı buranın ustası ılan ettım buda senı korusun:queen::queen::queen:

eveet bu sabahta aldım motoru gene sankı calısmıcak gıbı oldu ama allahtan calıstı:p benımde aklıma bujı gelıyor buyuk ıhtımalle pıslenmıs fln olabılır cunku son gunlerde yagmuyrda fln bındım aküden olucagını sanmıyorum daha yenı sayılır akü hem kac kısı aldı herhangı bı sorun yasanmadı.ben bırde sabahları motoru ısıtamadan cıkıyorum aceleyle yaklasık 1/1,5 km fln yarım acık jıgle ıle gıdıyorum sonra yolda kapatıyorum.söyledıgın sey farklı bı statu ımıs vala sımdı kontak kapalıyken tamam tam gaz verırım 5-10 dk ama motor sıcakkanmı yapayım yoksa sogukkenmı onu yazmamısında?:) ama varya bu söledıklerını yapıcan eyer motorum calısmazsa senden bılırım bogachan ona göre:p

beyler su sıteyı yapın artık adamın asabını bozmayın:bounce:

ben de 2 aylık keeway superlight sahibi olarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
öncelikle hemen tecrübelerimi paylaşayım , daha tecrübeliler mutlaka vardır da bilmeyen arkadaşlara faydam olur :

1 - e-5te hızımı almış 90-100 km civarı giderken motor birden durdu ve orta şeritte - yoğun bir şekilde akan trafikte ölüyordum neredeyse.zar zor artık 20 gibi bir sürate düşmüşken kendimi sağa atabildim.durduğumda benzin oluk oluk akıyordu.benzini kestim, neyse usta geldi falan hallettik.söyleyeceğim şu ki benzin tahliye hortumunun başladığı yerde minicik bir vida var , o gevşemiş ve vibrasyondan dolayı düşmüş, çok tehlikeli olabiliyor - aman dikkat.
2 - motorun ön camı çok çabuk kırılıyor - nitekim benimki de hafif çatladı ilk önce bağlantı yerlerinden ve çatlak yürüdü.ben de çıkarttım camı komple ama yenisini almadım - bence camsız daha güzel..
3 - ekzozun içindeki kısmı 5 yerinden deldirdim - sesi biraz daha güzelleşti.
4- çantaları ve üzerindeki bütün yazıları çıkardım - depoda olan dahil - millet harley davidson mu diye soruyor :)) - tabi motordan anlamayanlar soruyor ama galiba bir modeline benzetmeye çalışmışlar zaten motoru.

aklıma gelenler bunlar - bundan sonra foruma katılmaya çalışıcam inş.
bu arada ismim volkan, istanbul - koşuyolundayım.

volkan aramıza hos geldın dostum hayırlı olsun motorunda daha yenı sayılır 2 aylık.hakan abıde eskıden kosuyolunda oturuyordu ama bellıkı tanısmıyorsunuz neyse.senın bahsettogın benzın horyumundakı tutan kelebce gıbı zımpırtı bende yok mesela:) ama saglam orası yanı hıc öle bısey olmadı sen gene dua et benzın depon catlamamıs.cunku catlayanlar olduda o yuzden.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaga slm ılgı cekmedıyse cokta ustune dusmeye gerek yok yanı dert degıl nede olsa.

argat dostum hayırlı olsun ne aldıgını yazda bıleleım baarı:)
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
10
bayalyusuf kardeş
hakan abiden aldım gidonu doğru görmüşsün bağlantı yerleride değişiyor birlikte geliyor gidonla
40 ytl gidon, 20 ytl işçilik toplam 60 ytl gidon yanlış hatırlamıyosam kawasaki falan demişti hakan abi ama yanlış hatıırlıyo da olabilirim

hoşgeldin dostum forumda aktif olman dileğiyle choppermania

hoşbulduk , sağolasın.

ben de gidonu yükseltmek istedim ama bağlarbaşında bir servise gidiyorum - acm motor - orda usta etrafı tel halkayla çevrili ön frenin kablosunu uzatmak çok zor dedi.sende problem olmadı herhalde, yüksek değil mi taktırdığın gidon kardeş?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
dostum benim taktığım gidona kablolarda şak diye oturdu, ama zor bi iş bu birde ben 3-4 yer gezmiştim bu usta billetinin alayı tıs
baştan sağma işler yapıp uğraşmak istemiyolar
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
yarin motorum cikiyo beyler. motoru duzelttik diyolar ama sase beni hala endiselendiriyor. motor ciktiktan sonra baska bi serviste tekrar gozden gecirticem isallah problem cikarmas motor ya


Kardeşim inşallah düzelmiştir şaselerin. Birde aklıma gelmişken söyleyeyim. Motorunun Gidonunda bozulma falan oluştuysa bana ulaşırsan ben sana örijinalini ücretsiz verebilirim aklında olsun. Sakın para verip alma. Görüşürüz kendine iyi bak dostum. Umarım birdaha ufakda olsa bir kaza yaşamazsın.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jameika34 korna olayını unutmazsın umarım akşam uğrayıp almak istiyo arkadaş bende şu ferrarileri bi denemk uyarsa almak istiyorum..
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
jameika34 korna olayını unutmazsın umarım akşam uğrayıp almak istiyo arkadaş bende şu ferrarileri bi denemk uyarsa almak istiyorum..

tamam akşam evdeyim uğrayabilirsiniz. orda denersiniz kardeşim. görüşürüz

Ayrıca Gidon ihtiyacı olan varsa son 4 tane kaldı.(Aslında 5 tane bitanesi Gece için ayrıldı.) Belki devamı olmayabilir takmak isteyen varsa kaçırmasın kesinlikle.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
10
tamam akşam evdeyim uğrayabilirsiniz. orda denersiniz kardeşim. görüşürüz

Ayrıca Gidon ihtiyacı olan varsa son 4 tane kaldı.(Aslında 5 tane bitanesi Gece için ayrıldı.) Belki devamı olmayabilir takmak isteyen varsa kaçırmasın kesinlikle.


gidon nasıl birşey? resmi varsa - orjinalinden daha yüksekse ben alırım.

bir de yeriniz falan mı var arkadaşlar - servis tarzı ?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş bı oncekı sayfada zaten gıdonun resmı var bı zahmet edıp bakarsan görursun ok

tamam akşam evdeyim uğrayabilirsiniz. orda denersiniz kardeşim. görüşürüz

Ayrıca Gidon ihtiyacı olan varsa son 4 tane kaldı.(Aslında 5 tane bitanesi Gece için ayrıldı.) Belki devamı olmayabilir takmak isteyen varsa kaçırmasın kesinlikle.

baba bugun yarın gelıp alıcam kısmetse:) bu aralar bıraz yogunum bırde terso fln neyse
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Hayırlı olsun

sonunda yeni bir motor alabildim

yarın gelıyor :salut: hadi iyisiniz benden kurtuldunuz

ne aldığımı sonra soylerim onun hakkında söyleyebileceğim en önemlı şey yakışıklı sl 150 nın aksine olabildiğince çirkin

Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
Taşı atıp kaçmak yok... ne aldın, kaça aldın vb.vb. bilgileride bekliyoruz.
Merak etme yorum yapmayacağız. Bilginin hepsi değerlidir.

GECE, Bu 5-10 dakika bekleyerek benzinin buharlaşmasını beklemek ve devamındaki anlattıklarım, boğulmuş veya bujileri ıslanmış motorları çalıştırma tekniğidir. Genelde Sıcak ve boğulmuş motorda iş görür. Boğulmuş Soğuk motorda da uygulanabilir, Fakatttt Bujiyi söküp kurulamak (ısıtmak) idealdir. önemli konu >Bu işlem esnasında Jikle kesinlikle açık olacak.( Yani devrede olmayacak) Bizim motorların dilinde en alt konumda.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
10
obkavi - sisy barı nerede - kaça yaptırdın ? çok güzel durmuş - bende yaptırayım.

bir de arkadaşlar gidonu niye değiştirdiniz? ben yükseltmek istiyorum çünkü kamburum çıkıyor kullanırken farkında olmadan - dik durayım diye. ama sizinki hemen hemen aynı tarzda - aynı boyutta orjinaliyle- açıklarsanız sevinirim.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Parça istiyoruzzzzzzzzz

Jameika hocam, özelden mesaj gönderdim amma bir sorun var herhal?

Açık yazalım: Gece'nin aynasından ve bir adet NGK normal buji lazım. Netcezzzz
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ChopperMania arkadaşım gidon diğeriyle aynı değil bel ağrın felan kalmaz bu gidonla motosiklet kullandığını hissedeceksin butun aksam aynen uyumlu gidon bizim orjinal gidonlara göre daha ince bu sebepten ustanın takması gerekiyo üsküdarda bi yer var takıyolar 20-30 dk sürer yaklaşık. yukseklik olarak yeterli derecede yuksek tasalanma sisybarda jameika34 nickli arkadaşımızdan temin edilebilir...
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
23
beyler peki bu gidonu taktırmanın bize maliyeti ne olur bide bir önceki sayfada jameika arkadaşımıza ferrari ile ilgili bişey sorulmuş nedir bu ferrari :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayalyusuf kardeş
hakan abiden aldım gidonu doğru görmüşsün bağlantı yerleride değişiyor birlikte geliyor gidonla
40 ytl gidon, 20 ytl işçilik toplam 60 ytl gidon yanlış hatırlamıyosam kawasaki falan demişti hakan abi ama yanlış hatıırlıyo da olabilirim

hoşgeldin dostum forumda aktif olman dileğiyle choppermania

arkadaşlar aynı sayfada bahsedilmiş bu konuda okumak zahmetli mi geliyo acaba? ferrari kornası motosikletleriçin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst