- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 204
Meraba arkadaşlar..
Argat wallahi çok şaşırdım yazdıklarına.. Bambaşka bi argat var karşımızda
Hayırlı olsun kazasız belasız kullan motorunu.. Sanırım honda aldın 
Site işine gelince,madem hepimiz sl ciyiz,bence www.sl150.com gibi bi adres olsun.. İçinde başlık olarak "diğer keeway modelleri" die bi topic açılır,görüşleri bilgileri oraya yazarız.. Siz ne dersiniz?
Argat wallahi çok şaşırdım yazdıklarına.. Bambaşka bi argat var karşımızda
Site işine gelince,madem hepimiz sl ciyiz,bence www.sl150.com gibi bi adres olsun.. İçinde başlık olarak "diğer keeway modelleri" die bi topic açılır,görüşleri bilgileri oraya yazarız.. Siz ne dersiniz?