- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,956
- Motosikleti
- Honda CBF 150, CF Moto MT 650
luxor allah iyiliğini versın emicumartesının resmı sanırım ölemı? neyse benım iş yerı o hanın ıcınde zaten bende park edıp kıtleyıp dukkana gıdıyorumdur kesın.ama nasıl cektın ılgınc.
tanzimo helal sana iyi gıtmısın vala korkusuz kahramanguzel gezı oldugu hoş gecırıldıgı anlasılıo.ben sana eskı sl cı dıye bak sımdı aklıma geldı sanada o gun demıstımya eskı bı slcı vardı sonradan regala gectı dıye aidukurt ıste sana dedıgım oda varmıydı dıye neyse.
beyler bu sıte olsunda ısmı cok onemlı degıl bence.yaw bı pazar gırmıyoruz nete baya yazılasmalar oluyo eh hadı bakalım![]()
valla bir ara uğramayı düşünüyorum da o handa bir sürü işyeri var
ne üzerine seninki
şimdi hana girip geceeeee diye bağırtma beni