Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
luxor allah iyiliğini versın emi:p cumartesının resmı sanırım ölemı? neyse benım iş yerı o hanın ıcınde zaten bende park edıp kıtleyıp dukkana gıdıyorumdur kesın.ama nasıl cektın ılgınc.

tanzimo helal sana iyi gıtmısın vala korkusuz kahraman:) guzel gezı oldugu hoş gecırıldıgı anlasılıo.ben sana eskı sl cı dıye bak sımdı aklıma geldı sanada o gun demıstımya eskı bı slcı vardı sonradan regala gectı dıye aidukurt ıste sana dedıgım oda varmıydı dıye neyse.

beyler bu sıte olsunda ısmı cok onemlı degıl bence.yaw bı pazar gırmıyoruz nete baya yazılasmalar oluyo eh hadı bakalım:)

valla bir ara uğramayı düşünüyorum da o handa bir sürü işyeri var
ne üzerine seninki
şimdi hana girip geceeeee diye bağırtma beni :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet cok guzel bı soru sormusun ısın ne dıye:) 2. katta noterın yanı:p kocaman bı tabelamız var caddeye bakan bıgun gecerken bak bakalım kafayı kaldır tabelayı görursun:) beklerım bu arada buyur.zaten ıkımızde göztepelıyız anladıgım kadarı ıle.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
evet cok guzel bı soru sormusun ısın ne dıye:) 2. katta noterın yanı:p kocaman bı tabelamız var caddeye bakan bıgun gecerken bak bakalım kafayı kaldır tabelayı görursun:) beklerım bu arada buyur.zaten ıkımızde göztepelıyız anladıgım kadarı ıle.

tamam o zaman aramizda kalsın
:p:cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam zaten aramizda.com :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hay mubarek gece be demek senin kimseden kurtuluşun yok öle yol kenarında olursa dukkan olacağı bu bende cumartesi senden çıktım gittim servise kabutoyla tanıştık farın içini değiştireyim diyorum daha güçlü ampul takmak için ama sanayide çıkmacıları biraz turlamak gerekecek sanırım artıkın nasip ne zaman vakit bulursak araştırcaz. bu konuda araştırması olan varsa paylaşırsa seviniriz arkadaşalr malum bizim fardan ışık çıkmıyo pek. araştırma fırsatı olan varsa yine yardım bekleriz haberiniz ola...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
swort fotolarını mailledim kardeşim. aklında olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bu sabah basıma ılk defa bısey geldı nazara geldım nazara:mrgreen: motorum benı bıraz uzdu 20 dk kadar:) calısmadı yaw keranecı marsa bastım bastım yok banamısın demıyor jıglede acık en yukarda uyuz oldum baktım en sonunda marsta basmamaya basladı gıbı bısey oldu dedm barı motoru bogumım kapattım fln bekledım öle tekrar denedım ayak marsıyla denedım olmadı fln cart curt derken gene bekledım bıraz calıscagını hıssettım ama ıste ugrastırdı benı namussuz sabah sabah:) akümü fln bıttı dedm ama en sonunda hınnn dıye bı calıstı gök goruldedı sankı zuahah neysekı bıraz ısıtıp yoluma gııttım.cıkcık az kalsın bırakıcaktım motoru varya neysekı pes etmeyınce o pes ettı
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
23
slm arkadaslar 2 ay kadar önce bende bir sl150 alarak aranıza katıldım.:mrgreen:


topici biraz inceleme fırsatı buldum fakat sorumun yanıtını göremedim eger daha önceden sordulduysa şimdiden özür dilerim..

benim sorunum yan kapaklar şu akünün üstünde duran falan onların fiatları nelerdir, başka marka kapak deneyen oldumu modifiye görünmesi açısından yada tavsiyesi olan varmı.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadasım hos geldın.tek kapagın fıyatı sanırım 30 ytl olmasılazım.ben sahsen baska bı kapak koyupta denemedım nerden ayarlıcaksın bıde o var ugrasmak gerek burda da kımsenın öle bısey yaptıgını sanmıyorum olsaydı sölerlerdı dıye dusunuyorum
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
23
ilgin için teşekkür ederim gece..

30 ytl *2 = 60 ytl ki iyimser bi rakam sanırım bu bi plastik parçası için çok pahalı akü bile daha ucuza geliyor metal aksamındansa plastiği çok pahalı bu sl150 lerin daha dogrusu keeway lerin :pr:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
GeCe__, çok bilmiyorum ama bujine bir bak bence bende daha önceden anlatmıştım, akü kışın bitmişti, zor bela çalıştırıp eve kadar götürdüm, üç dört gün sonra bir denedim ayak marşıyla bi basmada çalıştı tamamdır dedim kapattım bir hafta sonra çalıştırmaya çalıştım banamısın demedi neyse ustasını aldım geldim o "ilk zorla çalıştırdığın zaman gelirken bujiyi yemişsin" dedi hoş üzerindeki dandik bi bujiydi zaten ama yolda falan bırakır, bence bujiyi bi çıkart bi uçlarını falan temizle, yanında yedek bi buji taşı... sen halledersin zaten...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
sagolun.hoşgördük :)
ben istanbul beylerbeyinde oturuyom. ama genelde göztepede takılırım. aslında motor alırken borca gırdım bu debrıyaj degiştirme işi tahmini ne kadara patlar.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Boğaçhan abimiz sende sağolasın.
Arkadaşlar motoruma honda titan'ın debriyaj balatasını ve yaylarını taktırdım debriyaj hem hiç kaçırmıyor hemde pamuk gibi ne bilek ağrısı kaldı nede kaçırma sorunu böyle bir sorunu olan varsa tavsiye ederim artık o şıkırt şıkırt şeklinde balatalardan gelen sesleri duymaktan bıkmıştım şimdi kelimenin tam anlamıyla mükemmel oldu bilginize.Yaylar tanesi 2,5 ytl*4 adet toplam 10 ytl balata 20 ytl işçilik 30-40 ytl civarı tutuyor.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Boğaçhan abimiz sende sağolasın.
Arkadaşlar motoruma honda titan'ın debriyaj balatasını ve yaylarını taktırdım debriyaj hem hiç kaçırmıyor hemde pamuk gibi ne bilek ağrısı kaldı nede kaçırma sorunu böyle bir sorunu olan varsa tavsiye ederim artık o şıkırt şıkırt şeklinde balatalardan gelen sesleri duymaktan bıkmıştım şimdi kelimenin tam anlamıyla mükemmel oldu bilginize.Yaylar tanesi 2,5 ytl*4 adet toplam 10 ytl balata 20 ytl işçilik 30-40 ytl civarı tutuyor.

Selam parçaları nerden aldın acaba?
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
arkadasta taıwan malı tavsiye etmiş hangisi daha iyidir.
su değiştiricemiz yeride tarif edersen sevinirim.
heryerin ustalığı iyi olmuyo.
ya yakında 500 bakımına gırıcek ozaman serviste baktırsam nasıl olur gene aynı problem olurmu.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
23
gecenin anlattığı olayla bende bi çok kez karşılaştım tabiki bunun bi kaç nedeni olabilir

1. buji yağlanmıştır ateşleme yapmıyordur
2. aküde sorun var diycem ama sen marşa bastım falan diyosun o deildir kesin
3. karburatördede sorun olabilir yada aldıgın benzindende kaynaklanabilir.

aldığımız benzinlere çok dikkat edelim kaymak gibi çalışan motorum benzin aldıktan sonra sapıtmaya başladı o benzin katkı malzemeleri ile çalkaladım depoyu alttan jiklenin ordan boşaltıp yeni benzin koydugumda kız gibi çalışmaya başladı
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ercument hava filitresi olayını ne yaptın? sonuç hakkında bilgilendirirmisin?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Ercument hava filitresi olayını ne yaptın? sonuç hakkında bilgilendirirmisin?

HAVA FİLTRESİ HAKKINDA;
Herkese selam, sanIrIm 316 sayfadaki, gösterilen hava filtresini cumartesi aldIm kendim taktIm motorun sesi
harika oldu sanki başka bir motora biniyormuşum gibi ancak, motor aşırı bir performans kaybı oldu yüksek devirlerde
gaz yememeye başladı 80 km. geçmiyordu bende motorcuya götürdüm ayar falan yapsın diye motorcu da bana
sen bunun fabrikasından daha mı akıllısın deyince şaşırdım kaldım buna istediğin ayarı yap eski filtredeki performansı
alamassın dedi başka bir ustaya götürdüm o da aynı şeyleri söyledi

Daha önce taktıran arkadaşların yorumlarını bekliyorum,
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım yani bu filitrede bir şeye yaramadı ok paylaşımlar olursa bizde bekliyoruz umarım sağlıklı bi çözüm bulunur..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen:

swort belkı benım neden bu ısı kovalşamadıgımı anlamısındır bu hava fıltresı olayında :)

swort koray abının buyuk hava fıltresınden taktıgını bılıyorsun ve memnunmus adam madem ıstıyorsun sende gıt ondan buyukten tak tek sorun yan kapagın ucundan alınması :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst