S A K A R Y A
Meterolji deli gibi yağmur yagacak dediyse de içimden bir ses bunun böyle olmayacağını söylüyordu. Regalcilerle gidiyordum. Hatta
swordum da geliyordu.
Swort gelmeni çok arzu etmiştim dostum. Son an çadır alma operasyonlarını bile birlikte yürütmüştük. Son ana kadar.. Fakat yağmur yağmadan etkili oldu. Sonuçta, ragalraptorun admini aidikurt ve eşi, ben ve eşim ve moonchild olmak üzere son bir inanmış manevrayla 5 kişi, 2 raptor ve 1 de gururumuz SL olmak üzere Sakarya ya gittik.
Giriş 10 ytl idi. bize birer tişört ve bandana hediye edildi. Çadır kurduk, canlı müzik, kamp ateşi, şarkı, mangal, muabbet, dönüşte sapanca kahvaltı. Her şey gayet güzeldi. Sadece dönüşte bir an yagmur yakaladı. O da okadar olsun. Meteorolojiye de günah

SL 150 mizi festivalde istanbul dan artçımla birlikte giderek temsil ettik. nickimi
artçılı kasımpaşalı tek silindir olarak değiştiriim bir süre :bounce:
şeker değiliz eriyelim. yağmurda da gideriz. SL ligindeyiz biz. :cat: