- Katılım
- 8 Mar 2005
- Mesajlar
- 76
Beyler,
Cevaplariniz icin tesekkur ederim. Tuzlu olsun olmasin, netice olarak bana ilk defa (uzun kis sezonundan sonra) actigi masraf toplamda 150 YTL :cyclopsan
Criminal, biz seninle galiba Bahcelievlerde'ki Motovizyon'da tanismis olabiliriz - gecen sene Nisan ayi - hatta o gun kaza yapmis olan bir kisi daha vardi diye hatirliyorum. Oturdugum yer Rami, ama 4 aya kadar Bahcelievler'e tasinacagim.
Bu arada aku konusunda bana soylenenleri aktarayim:
- kis boyunca sokup yerinden cikartiyoruz
- piyasadan 15 - 20 YTL civarinda oldugu soylenen bir sarj aleti aliyoruz
- ayda en az bir kere toplam olarak 1 saat kadar sarj ediyoruz
- bir sonraki sezon kullaniyoruz
(ek bilgi mahiyetindedir)
Selamlar,
Cevaplariniz icin tesekkur ederim. Tuzlu olsun olmasin, netice olarak bana ilk defa (uzun kis sezonundan sonra) actigi masraf toplamda 150 YTL :cyclopsan
Criminal, biz seninle galiba Bahcelievlerde'ki Motovizyon'da tanismis olabiliriz - gecen sene Nisan ayi - hatta o gun kaza yapmis olan bir kisi daha vardi diye hatirliyorum. Oturdugum yer Rami, ama 4 aya kadar Bahcelievler'e tasinacagim.
Bu arada aku konusunda bana soylenenleri aktarayim:
- kis boyunca sokup yerinden cikartiyoruz
- piyasadan 15 - 20 YTL civarinda oldugu soylenen bir sarj aleti aliyoruz
- ayda en az bir kere toplam olarak 1 saat kadar sarj ediyoruz
- bir sonraki sezon kullaniyoruz
(ek bilgi mahiyetindedir)
Selamlar,

