Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2005
Mesajlar
76
Beyler,

Cevaplariniz icin tesekkur ederim. Tuzlu olsun olmasin, netice olarak bana ilk defa (uzun kis sezonundan sonra) actigi masraf toplamda 150 YTL :cyclopsan

Criminal, biz seninle galiba Bahcelievlerde'ki Motovizyon'da tanismis olabiliriz - gecen sene Nisan ayi - hatta o gun kaza yapmis olan bir kisi daha vardi diye hatirliyorum. Oturdugum yer Rami, ama 4 aya kadar Bahcelievler'e tasinacagim.

Bu arada aku konusunda bana soylenenleri aktarayim:
- kis boyunca sokup yerinden cikartiyoruz
- piyasadan 15 - 20 YTL civarinda oldugu soylenen bir sarj aleti aliyoruz
- ayda en az bir kere toplam olarak 1 saat kadar sarj ediyoruz
- bir sonraki sezon kullaniyoruz
(ek bilgi mahiyetindedir)

Selamlar,
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
arkadaslar kimsenin rolantiyi nasil arttiracagim konusunda bilgisi yokmu???
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Beyler,

Cevaplariniz icin tesekkur ederim. Tuzlu olsun olmasin, netice olarak bana ilk defa (uzun kis sezonundan sonra) actigi masraf toplamda 150 YTL :cyclopsan

Criminal, biz seninle galiba Bahcelievlerde'ki Motovizyon'da tanismis olabiliriz - gecen sene Nisan ayi - hatta o gun kaza yapmis olan bir kisi daha vardi diye hatirliyorum. Oturdugum yer Rami, ama 4 aya kadar Bahcelievler'e tasinacagim.

Bu arada aku konusunda bana soylenenleri aktarayim:
- kis boyunca sokup yerinden cikartiyoruz
- piyasadan 15 - 20 YTL civarinda oldugu soylenen bir sarj aleti aliyoruz
- ayda en az bir kere toplam olarak 1 saat kadar sarj ediyoruz
- bir sonraki sezon kullaniyoruz
(ek bilgi mahiyetindedir)

Selamlar,

Ya ben de öyle bişey hatırlar gibi oldum.

Dediğin doğru ben de şarj aleti aldım kışın aküyü bağlı unutursanız şase aküyü emer ve çürütür bi daha şarj tutmaz hale gelir.Bi şarj aleti bulundurmak iyidir.Ben kendi motorumun aküsünü her ay çalışsada söküp önce deşarj edip sonra full şarj ediyorum.Akünüz böyle bakım görürse hiç bişeycik olmaz

Mabad rolantiyikarbüratör üstündeki vidadan arttırabilirsin
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar kimsenin rolantiyi nasil arttiracagim konusunda bilgisi yokmu???


rolantı kapagı var arkadasım yuvarlak bısey onu sokuyorsun hemen arkasında sarı vı vıda var yukarı dogru cevırırsen devır yukselır ok yanlız 1500 devırde olsun yaz geldı nede olsa kısın 2000 e yakın derım
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Kardeşim istediğin modeli bana yada Gece kardeşime bildirebilirsin. Altunizade'den yani benden bunları teslim alacaksın.Geleceğin gün önceden haber ver yalnız ona göre istedeceğim hangi modelden istiyorsan. Hoşçakal dostum.
Cep no. 05359271141 (Hakan):cat:

Not. Bu model çantalar'ın devamı yok bitene kadar herbirinden 10-15 takım kadar var.İhtiyacı olan varsa kaçırmasın.:cat:

tamam hocam o zaman, ehliyeti bir alayim yanindayim insaallah :queen:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
:queen:
250 cc bılmemde 200 cc takılabılır bırde karbüratörunu degıstırırsın oldu bıttı benım motorun omru bıtınce sayet o zamana kadar motor bende olursa kesın 200 cc lik takarım

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

kardeşim benim ya.demokrasilerde çare tükenmez:queen:

ya bu motora daha buyuk bir motor takılamazmı?? mesela 2500cc bir çıkma motor takılsa nasıl olur sizce?

Dostum 2500 cc yerine sanırım 250cc yazacaktın. Bilerek yazmadığından eminim. Düzeltirsen daha uygun olur diye düşünüyorum.
Gelelim dediğin gibi 250cc.lik bir motor harika olur bu kasaya. Mutlaka uyan motorlar vardır.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
250 cc V Tvin İstermisiniz

zs2v49fmmdx4.jpg
[/URL][/IMG]
Technical specifications
Engine Type ZS2V49FMM
Engine Name V250
Engine Model “V”-form 2 double cylinder,4 strokes,air-cooling
Displacement(ml) 248
Dimension(mm x mm x mm) 408x360.5x500
Net Weight(kg) 42
Max Power(kw/r/min) 13.2/(8000±5%)
Bore and Stroke(mm x mm) 49x66
Max Torque 15.5/(6000±5%)
Compression Ratio 10:1
Ignition CDI
Lubrication Pressure splash
Fuel consumption(g/Kw.h) 354
Started by electronics
Clutch method Wet friction plate
Gearshift method 5-speed gearshift
Applicable motorcycle model Prince motorcycles

Siz bu motoru şimdi tanıyorum dersiniz...dersinizzzzzz

Nasıl begendinizmi? Hediyesi 610 $ Yetişen alıyor, elimde 3 tane var.

Şaka, şaka Ben sizin böyle bir istekte bulunacağınızı biliyordum, Zongsen Fabrikasıyla yaptığım mail trafiği sonucu, bu motorun fiyat ve özelliklerini gönderdiler. hakikaten fiyatı bu. hatta Çinli kardeşim der ki; bu motor için karbüratör ve ensilasyon donanımıda lazım, isterseniz onlarıda gönderebiliriz diyor!

zs172fmmoz5.gif
[/URL][/IMG]

Bu nasıl? bu da 250 cc Tek silindir. Hediyesi: 330 $

JAMEİKA kardeş, sen bu işleri bilirsin mutlak... Çinli amcaya he.. desem, hemen gönderecek motoru, ama bu işin gümrük vb. mevzuatı var. Sizin çevrenizde vardır bu işlerden anlıyanlar, bir çözersek herkese bayram var demektir.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
motoru niye değiştiriyoruz canım Anadola niye bmw motoru takalım zaten 80 km hızla giderken üzerinde son derece titrer vaziyetteyiz birde takarız 250 yi hadi hayırlısı gidip 250 lik motor almak daha ucuza gelir.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
öncelikle herkeze merhabalar arkadaşlar benim motor bursada yazlıkta olduğu için biraz geç yazabiliyorum öncelikle arkadaşlar ben bursadan yuasanın yetkili bayisinden 12 v 9amp akü aldım şak diye oturdu fiyatı ise 123 ytl vede çok güzel bir aydınlatma sağlıyor ve bakımsız 2 yıl garantili ayrıca bu bizim motorla ilgili deri aksesuarlarını bizim bayrampaşadaki selim ustada bir kaç parça yaptırdım gayet çok güzel oldu herkese tavsiye ederim bence resimleride ekliyorum arkadaşlar ustalar çok temiz ve güzel çalışıyorlar bence hee birde arkadaşlar STEBEL DAR TİP FERRARİ KORNA taktım çok güzel oldu takmanızı tavsiye ederim
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
öncelikle herkeze merhabalar arkadaşlar benim motor bursada yazlıkta olduğu için biraz geç yazabiliyorum öncelikle arkadaşlar ben bursadan yuasanın yetkili bayisinden 12 v 9amp akü aldım şak diye oturdu fiyatı ise 123 ytl vede çok güzel bir aydınlatma sağlıyor ve bakımsız 2 yıl garantili ayrıca bu bizim motorla ilgili deri aksesuarlarını bizim bayrampaşadaki selim ustada bir kaç parça yaptırdım gayet çok güzel oldu herkese tavsiye ederim bence resimleride ekliyorum arkadaşlar ustalar çok temiz ve güzel çalışıyorlar bence hee birde arkadaşlar STEBEL DAR TİP FERRARİ KORNA taktım çok güzel oldu takmanızı tavsiye ederim
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]

valla ne diyim super yapmissiniz motoru. benimkinin daha yan cantalari bile yok :)
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
öncelikle herkeze merhabalar arkadaşlar benim motor bursada yazlıkta olduğu için biraz geç yazabiliyorum öncelikle arkadaşlar ben bursadan yuasanın yetkili bayisinden 12 v 9amp akü aldım şak diye oturdu fiyatı ise 123 ytl vede çok güzel bir aydınlatma sağlıyor ve bakımsız 2 yıl garantili ayrıca bu bizim motorla ilgili deri aksesuarlarını bizim bayrampaşadaki selim ustada bir kaç parça yaptırdım gayet çok güzel oldu herkese tavsiye ederim bence resimleride ekliyorum arkadaşlar ustalar çok temiz ve güzel çalışıyorlar bence hee birde arkadaşlar STEBEL DAR TİP FERRARİ KORNA taktım çok güzel oldu takmanızı tavsiye ederim

Tebrik ederim çok güzel olmuş.Gerçek yuasa almışsın.Dünden beri söylüyorum fiyatlar yüksek diye de anlayan yok.
Şu sağ ayak pedalın altındakiler egsozta değmiyor değilmi
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
araştıran yok arkadaşım üstünden çıkan yusanla orjinal YUASA yı karıştırılıyor onlar değmiyor akü çok güzel oldu ama diğer malzemelerde motoru iyice bir güzele sokunca daha bir tatlı oldu arka çantada abartı değil şu anda ise bayrampaşadaki usta benim diğer sosis çantayı yaptı çok güzel omuştu oda
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
araştıran yok arkadaşım üstünden çıkan yusanla orjinal YUASA yı karıştırılıyor onlar değmiyor akü çok güzel oldu ama diğer malzemelerde motoru iyice bir güzele sokunca daha bir tatlı oldu arka çantada abartı değil şu anda ise bayrampaşadaki usta benim diğer sosis çantayı yaptı çok güzel omuştu oda

:thumleft: :thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft:
Olayı özetledin...Şu pedal süsünü sormuştum ama..
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
kardeş söylemiştim ama egzosa değmiyor onlar ona göre ölçü almıştım ben

teşekkürler flying arkadaşım
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
:)
Cümlenin arasında görmemişim ya kusura baka.Bi de son soru olarak plaka çerçevesi ile gidon vidası üstündeki deri parça ne kadar mal oldu sana
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
valla ben ustayla pazarlık yaparken toptan yaptım işte PLAKA ÇERÇEVESİ-TANK PED-GİDON ÇANTASI-AYAKLIK PÜSKÜLLERİ hepsi bana 90 ytl ye mal oldu ama almak istersen benim ustayla aram iyidir yarın bir arar konuşurum hangisini istiyorsan bana söyle ben yarın bir sorayım iyi bir fiyata alırsın merak etme hee birde tabi malzemesine görede değişiyor fiyatlar benimki birazda özellikli oldu işte ondan yani arkadaki çantayıda sorarsanız eğer onuda bursadan 60 ytl almıştım ferrari kornasıda 40 ytl arkadaşlar bu sosis çantayıda bu akşam aldım
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Technical specifications
Engine Type ZS2V49FMM
Engine Name V250
Engine Model “V”-form 2 double cylinder,4 strokes,air-cooling
Displacement(ml) 248
Dimension(mm x mm x mm) 408x360.5x500
Net Weight(kg) 42
Max Power(kw/r/min) 13.2/(8000±5%)
Bore and Stroke(mm x mm) 49x66
Max Torque 15.5/(6000±5%)
Compression Ratio 10:1
Ignition CDI
Lubrication Pressure splash
Fuel consumption(g/Kw.h) 354
Started by electronics
Clutch method Wet friction plate
Gearshift method 5-speed gearshift
Applicable motorcycle model Prince motorcycles


bu motor şimdi bizimkine uyuyo yani? Gerçi fiyata bakınca 1 milyar ediyor. bizim motorun üstüne 1 milyar koyunca zaten 250 lik motor parası yapıyor. Motoru değişmeden performans artırmanın başka yolları yokmuki acep? Dişli olsun buji olsun bu gibim ucuz şeyleri değiştirsek bize 2-3 beygir bi performans getiririmi dostlar ne dersiniz? Eskişehirde modifiye olsun bakım olsun bi nane yok. Çok şanslısınız gidip servise her şeyi yaptırabiliyosunuz. Ben burdaki bayiden bi parça sipariş ettim 10 günde getirdi üstelik eksik parça getirdi. Bide fiyattada ...ti beni resmen.1 tane kapağa(elciklerin ucundaki kapak.) 8 milyon para verdim. a.g. böyle işin oldum.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
araştıran yok arkadaşım üstünden çıkan yusanla orjinal YUASA yı karıştırılıyor onlar değmiyor akü çok güzel oldu ama diğer malzemelerde motoru iyice bir güzele sokunca daha bir tatlı oldu arka çantada abartı değil şu anda ise bayrampaşadaki usta benim diğer sosis çantayı yaptı çok güzel omuştu oda[/QUOT


Bak kardeşim birdaha söyleyeyim. Bidefa birinci yanlışın üzerinden Yusan diye bir akü çıkmıyor. Onu bi defa anla yada tekrar bak olmadı tekrar bak iyice oku.Üzerinden çıkan YUASA aküüü. Ayrıca Ben Yusan (Böyle bir marka görmedim duymadım) yazısı ile YUASA yazısını ayıramayacak kadar cahilde değilim. YUASA marka iç pazarda satılan akülerin tamamına yakını yerli üretim ve kaliteli. İthal olanlarıda yine kaliteli olmak kaydıyla Çin'de üretilmiştir. Evet Amerikan patentli olup dünyanın birçok ülkelerinde üretilmektedir.Derseniz kardeşim bizim paramız çook illaki biz pahalıya alcaz tabiki ona kimse birşey diyemez. Bunları bilgi olsun diye yazıyorum...:)
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
hakan abi yusan diye bir akü var hatta benim motorun üzerinden orjinali olarak çıktı akşam sana 5 gibi resmini çekip göndereceğim birde estafurullah ama bizde yalan söylemiyoruz ve bizde cahil değiliz onun için sana resmini yollayacağım tekrar kusura bakma abi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst