Boğaçhan;640251' Alıntı:Ergeser kardeşim, kardeşim diyorum kusura bakma! zannedersem forumun en kartı, herhalde tek dedesi benim. İlgi ve alakan için kendi namıma teşekkür ederim.
Allah hiç birinizin eksikliğini vermesin. Her dileğiniz gönlünüzce olsun.
*Unutmadan; Dişliyi takıp, denemeyi yaptım. son hızım daha önce 95'i geçmezdi, şimdi 110'u yakaladım, ama tahminimce Km. saati yanlış gösteriyor. çünkü akan trafikten rahatlıkla kopabilmeme rağmen o an sadece 85 Km./h'i görüyorum ibrede. anlıyamadım gitti vesselam...
devir saati 6000 i geçtikten sonra hız saati doğru çalışmıyor.
Son düzenleme: