Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
Boğaçhan;640251' Alıntı:
Ergeser kardeşim, kardeşim diyorum kusura bakma! zannedersem forumun en kartı, herhalde tek dedesi benim. İlgi ve alakan için kendi namıma teşekkür ederim.
Allah hiç birinizin eksikliğini vermesin. Her dileğiniz gönlünüzce olsun.

*Unutmadan; Dişliyi takıp, denemeyi yaptım. son hızım daha önce 95'i geçmezdi, şimdi 110'u yakaladım, ama tahminimce Km. saati yanlış gösteriyor. çünkü akan trafikten rahatlıkla kopabilmeme rağmen o an sadece 85 Km./h'i görüyorum ibrede. anlıyamadım gitti vesselam...

devir saati 6000 i geçtikten sonra hız saati doğru çalışmıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar herkese günaydınnn

İstanbul'da uygun fiyatlı Airbrush uygulaması yapan bir yer var mı??? Çok hoş bir tribal buldum açıkçası bunu yaptırmak istiyorum...
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emr550m kardeşim istediğin tarzda sissy barı Jameika'ya sorarsan belki sana yardımcı olabilir. Benimde ihtiyacım vardı Jameika'dan istediğim sissy barı rahatlıkla bulduk sana yardımcı olabilir tahminimce
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gunaydın beyler o cc barın fıyatı 150 ytl idi nasıl 250 olmus yanlıslık var bence kesınlıkle
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
emr550m kardeşim istediğin tarzda sissy barı Jameika'ya sorarsan belki sana yardımcı olabilir. Benimde ihtiyacım vardı Jameika'dan istediğim sissy barı rahatlıkla bulduk sana yardımcı olabilir tahminimce

bi adres resim listesi felan varmı internette?? Ben esk. deyim. İst. imkanım yok sipariş verecem anca...

gece valla eli sürşmüş heralde 1 diye 2 basmış klavyeden cevaplayan kişi :). 150 bile o sisibara çok bence. Öyle extreme bi özelliği yokki bunun. deri desen 10cm 2 deri var üstünde şaka gibi bişey :D
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi adres resim listesi felan varmı internette?? Ben esk. deyim. İst. imkanım yok sipariş verecem anca...

gece valla eli sürşmüş heralde 1 diye 2 basmış klavyeden cevaplayan kişi :). 150 bile o sisibara çok bence. Öyle extreme bi özelliği yokki bunun. deri desen 10cm 2 deri var üstünde şaka gibi bişey :D

Genelde burada oluyor bir mesaj at özelden sana resimlerini gönderir ve fiyatını söyler....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar başlık almış başını gitmiş biraz uzak kalsak siteden kaybolcaz sanki hava filitresi olayınıı bende yaptırmak istiyorum ama filitre 15 takması 15 pahalı geliyo bana bir filitre için 30 lira yarın servisle bi görüşüp daha ucuza taktırabilirsem bende almayı istiyorum ama küçüğünden değilde büyük olandan küçük olanın performansı pek beğenilmedi (en azından kullanan bi keewaycı önerisi banada)dikkate almak lazım derim..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emr550 m ne ıstıyorsun kardeş birazdan jamıeka yanıma gelıcek sölerim

swort cum ben dun gıttım konustum emre ıle dedım bunun kucugu yuksek devırde iyi degılmıs bızım selım söyledı dıye e ıbrahım onun motoru egzosu acık dedı acık egzoslarda performans vermez tabı dedı haa dedım o zaman benımkıde acık yalan oldu aynen öle senınkınede takmıyalım egsozsun acıksa dedı.yanı senın anlıcagın ben takmıcam:) ama senın agsozt kapalı:) sen taktırabılırsın hemde kucugunden ok
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Aga tam da bi fiktim yok hani. Jameika elindeki şeyleri bana bi yollayabilirse, görüntü + fiyat şeklinde çok makbule geçer. O alevli şey gibi sade küçük bişe olabilir mesela. Çok iri yarı hoş durmaz diye düşünüyorum. Teşekkü ettim ayrıca..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum o alevı cc bar zaten satıldı sımdı yenı bı tane taktı kendısı resmını koyar yada koyarız fıyatını sorarım yada söler zaten ok
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece küçük olan benim işimi görebilirmi diyorsun yani onun işçiliği ne kadardı biliyormusun...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
swort egsozun acık degıl senın yanı olur tabı görur ısını ısclıgını bılmıyorum ama 10 ytl idi hava fıltresı

emr550m jameıkanın suankı cc barı uzun fıyatı ıse 70 ytl imiş gercek derı var aynı zamanda resmını artık ceker yollar sanırım
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın gidip bi bakarım gece umarım sorun çıkarmaz aynalar içide zaten servise gitmeyi planlıyorum ama acaba filitre takan şahıs b konuda yardımcı olabilirmi işçiliği konusunda bigin varmı senin?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynayı takmak ıcınmı dyorsun yanı emreye? vala bılemıcem emre bıraz uyanıktır sımdı kendı servısı olmadıgı ıcın keeway cakallık yapabılır:) keewaydan pek hoslanmıyor cunku belkıde kıskanıyor bıelmıcem ahhahahaahah
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
http://img246.imageshack.us/my.php?image=20042007038sm0.jpg[/IMG]
http://img402.imageshack.us/my.php?image=20042007037ms8.jpg
arkadaşlar benim aldığım filtre bu küçük olanı büyüğünde ise yan kapak kesilecekmiş onun için bende motorun orjinalliğini bozmıyayım dedim küçük aldım ama oradaki arkadaş aralarında pek bir fark yok dedi
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam ıste ya 10 ytl lık olan dostum egsozun acık degılse iyimiş yanı benımde edındıgım bıldı bu, bu konuları pek te fazla bılmem ayı konu motorcu degılım sonucta:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
küçüğünün toplam maliyeti ne oldu guray sana ona göre gidelim taktırmaya? gece demek kıskannıyo locco servise ben buuraya geliyorum diyodu neden ksıkansın be kardeş aynalar takmak için çok mu fiyat ister acaba en iyisi kendi servisime gideyim belki insaf eder:::
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Hava filtresi neredeydi acaba hiç hatırlamıyorum. Bildiğim nikelaj kapakların içleri boş! Görüntü güzelliği. Herkese selamlar. :bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy sana yakıstıramadım yaw hava fılterını nasıl bılmezsın dostum:) sag yan kapagın arkasında hemen osuruktan bısey :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst