Forumum Selam ve Saygılar
beyler dişli leri karşılık bekliyerek yollamadım.herkeze cok teşekkür ederim ben sizleri vede bu formu cok sevdim bende bu form bagımlılık yaptı 2 gün girmiyem eksiklik hissediyom.
motrcu motorcunun dostudur elimden gelen yardımı yaparım.
Ergeser kardeşim, kardeşim diyorum kusura bakma! zannedersem forumun en kartı, herhalde tek dedesi benim. İlgi ve alakan için kendi namıma teşekkür ederim.
Allah hiç birinizin eksikliğini vermesin. Her dileğiniz gönlünüzce olsun.
*Unutmadan; Dişliyi takıp, denemeyi yaptım. son hızım daha önce 95'i geçmezdi, şimdi 110'u yakaladım, ama tahminimce Km. saati yanlış gösteriyor. çünkü akan trafikten rahatlıkla kopabilmeme rağmen o an sadece 85 Km./h'i görüyorum ibrede. anlıyamadım gitti vesselam...