Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topık hortlayın bıraz yaa gunaydın herkese

vaay canım kardesım fln olduk :queen: eyw salucum haber verıcez rahat uyu:)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
beyler dişli leri karşılık bekliyerek yollamadım.herkeze cok teşekkür ederim ben sizleri vede bu formu cok sevdim bende bu form bagımlılık yaptı 2 gün girmiyem eksiklik hissediyom.

motrcu motorcunun dostudur elimden gelen yardımı yaparım.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay kardeş saol ya :wiinkk:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
merhaba , motorumuzun yağ kapasitesi nedir nekadar yağ koymak gerekiyor,ayrıca şanzuman yağı nekadar konulmalı teşekkürler.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
bazen25 1litre yag koyuluyo diye biliyorum motor ile şanzıman yagı ayniyerde diye biliyorum.

GeCe
motohobi sitesinde yazan telefonu kimse acmıyor.fiyatı ögrenemedim .
bilen vede örrenn var ise yazarsa sevinirim
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
motor yağıyla şanzuman aynı yerde olamaz cünkü bu scooter değil eğer dediğin doğruysa çok gülerim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bazen25 sadece tek bır yere yag konuluyor bu kadar basıt evet 1 lt ama gene sız cubuguzla bakın bırazcık eksık kalabılır tamamlarsınız
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
swort .

dostum bugün nazım1 de telefon etti.sordu ama parçacıyı aradım 18 diş dişli kalmamış pazartesi gelecegini söyledi pazartesi arayıp sorcam geldiginde haber veririm.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok çok teşekkur ederim ilgin için...
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
motor yağıyla şanzuman aynı yerde olamaz cünkü bu scooter değil eğer dediğin doğruysa çok gülerim

evet 1 litre yağ.Tek bir yerden koyuluyor.Motor ve şansuzman yağı arabalarda ayrı koyulur,motorlarda ise ıslak tip debriyaj kullanıldığından motor yağı aynı zamanda şanzumanıda yağlar.Gülünecek bir durum değil yani:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güncelleme..............:)
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
evet 1 litre yağ.Tek bir yerden koyuluyor.Motor ve şansuzman yağı arabalarda ayrı koyulur,motorlarda ise ıslak tip debriyaj kullanıldığından motor yağı aynı zamanda şanzumanıda yağlar.Gülünecek bir durum değil yani:)

normal yağ seviyesi, ölçüm yaptıgımızda, yağın, öçlü çubuğunun pütürlü bölgesinde ortalarda kalması mıdır?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyşer ben cıkıyorum. cobalt ve balayyusuf sızın oraya gelıyorum arıcam yada sız benı arayın ok haydıyın eyw

beyler ben cıkıyorum. cobalt ve balayyusuf sızın oraya gelıyorum arıcam yada sız benı arayın ok haydıyın eyw
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
jameika34 şu ciladan almak istiyorum sirkeci de yerini tarif edersen ordan gelip alayım.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Forumum Selam ve Saygılar

beyler dişli leri karşılık bekliyerek yollamadım.herkeze cok teşekkür ederim ben sizleri vede bu formu cok sevdim bende bu form bagımlılık yaptı 2 gün girmiyem eksiklik hissediyom.

motrcu motorcunun dostudur elimden gelen yardımı yaparım.

Ergeser kardeşim, kardeşim diyorum kusura bakma! zannedersem forumun en kartı, herhalde tek dedesi benim. İlgi ve alakan için kendi namıma teşekkür ederim.
Allah hiç birinizin eksikliğini vermesin. Her dileğiniz gönlünüzce olsun.

*Unutmadan; Dişliyi takıp, denemeyi yaptım. son hızım daha önce 95'i geçmezdi, şimdi 110'u yakaladım, ama tahminimce Km. saati yanlış gösteriyor. çünkü akan trafikten rahatlıkla kopabilmeme rağmen o an sadece 85 Km./h'i görüyorum ibrede. anlıyamadım gitti vesselam...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
18 lik dişliyi kullanan arkadaşlara bir sorum olacak;:silent:

Bu dişliyi taktığımızda hızlanmamız güzel ama kalkışlarda durum nasıl eskiye göre değişen nedir:silent:
Motorda iki kişi iken hafif yokuş durumundaki bir yolda kalkmakta zorlanan bir motorum var bu 18 lik dişliyi taksak dahada zorlaşır mıkalkışımız yoksa hiç birşey değişmiyormu aydınlatırsanız sevinirim.:cat: :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Boğaçhan abi,selamlar.. Salı günü ben de denedim göstergenin doğru çalışıp çalışmadığını.. Arkadaşım arabayla yanımdan gitti bi süre çevre yolunda.. Bende 85 gösterirken arabada 100 ü geçmişti gösterge.. Zaten uzun zamandır şüpheleniodum göstergeden :) Çünkü 85 ten sonra devir artsa da hız hiç artmıodu.. Haberiniz olsun..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet arkadaşlar bu gösterge olayı ortak bi sorun galiba bende dişli değiştirenlerdenim motor zorlanmadan 80-85 e kadar geliyo ondan sonra süratim artıyo hissediyorum ama ibre hep 80-90 arası bu sorun için bi servise falan giden oldumu acaba hiç :silent:

balayyusuf hocam motorun çekişinde kalkışında falan çok fazla rahatsız edici bi düşüş yaşanmıyo ama rampada falan birinci viteste kalkarken sadece gazı biraz daha bol vermek gerekiyo onun dışında düz yolda falan çok rahat vites araları uzuyo 4. viteste 80 i rahat görüyosun yani motora bi vites eklenmiş gibi hissettim ben taktığımda:queen:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
slm arkadaşlar herkese günaydın ben SPORMOTODAN hava filtresini aldım ama daha kısmet olmadı takmak küçücük bir şey çokta hoş takan varsa avantajlarını ve dezavantajlarını paylaşırsa sevinirim birde bu gösterge olayı gerçekten büyük bir sorun herhalde bunla ilgili servise bir sormamız lazım bence
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Arkadaşlar, motohobi sitesinden şu alev desenli olan sisibarın fiyatını sordum 250YTL diye cevap aldım. Bu fiyat bana açıkcası çok komik geldi. Motor satın almıyoruz..... Abartı deilmi bu rakam?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst