- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,585
gece dostum henüz 1100 km deyim çok sıkıştırmıyorum,ama dayanamayıp iki kere yokladım silifke gezisinde 140 dedi zorlanmadan ama rüzgar rahatsız ediyordu gazı kestim. SS sende olsa ibreyi kesin kırarsın biliyorum. Motor gücünü cc den ve kullanıcıdan alır bu inkaredilmez. :cat: evde modem ile bilgisayar birbirine 15 gündür küstü tanışmıyor gibi davranıyorlar ondan muhabbetten uzak kaldım. takipteyim müdürüm. :bounce: