Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
gece dostum henüz 1100 km deyim çok sıkıştırmıyorum,ama dayanamayıp iki kere yokladım silifke gezisinde 140 dedi zorlanmadan ama rüzgar rahatsız ediyordu gazı kestim. SS sende olsa ibreyi kesin kırarsın biliyorum. Motor gücünü cc den ve kullanıcıdan alır bu inkaredilmez. :cat: evde modem ile bilgisayar birbirine 15 gündür küstü tanışmıyor gibi davranıyorlar ondan muhabbetten uzak kaldım. takipteyim müdürüm. :bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy harbı komık adamsın:) o motor bende olsaydı annesını aglatmıstım:queen: ne 140 ı tel artık sag dogru gdııcek yer bulamazdı zuahahah
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
swort dostum 10t ytl hava filtresini aldım motorun bakım zamanı geldiği zaman kendim takıp servise götürüp ordan bir ustaya hava ayarını da yaptırdımmı tamamdır zaten onlar kontrol ediyorlar
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Gece saolasın ilgi alaka için. İnş. motoru önümüzdeki ay çıplaklıktan kurtaracass :D elcik felanda takmak lazım. Hiç dükkanlarda felan laptop sığacak kadar büyüklükte çanta gördünüzmü arkadaşlar?? Bu standart çantalara sanki sığmaz gibi.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
OLDWOLF teşekkür ederim sorumu cevapladığın için çok sağol.

Birde arkadaşlar biz bu motora SS km saati taksak olurmu acaba bir denesek hem onda 160 yazıyor zannedersem havalı olur diye düşünüyorum hem belki daha düzgün çalışır denesekmi acaba ne dersiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ss ????????.................

emre ne demek yaa:rendeer: .......
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana da sanki supershadow gibi geldi değişik bi öneri...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kardeşim ilk ben kutluyayım allah kaza bela göstermesin...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaay bı sl aramıza daha katıldı hos geldın choper dost:) alah akza bela vermesın hayırlı ugurlu olsun vatana mıllete kaca aldın kacaa:)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
hayırlı olsun fly dostum. güle güle kullan inş. bende 310 km deyim. daha rodajtan çıkmadım. Motordan en ufak bi şikayetim yok. Biraz titretiyor sadece oda yeni olduğundan fazla bişey deil.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emre alah iyiliğini versın emı:p dur daha bısmıllah 310 km desın heralde bı sorun olmıcak:)))

benım gıbı gel bakayım 19000 km ye o zamanda yoksa eyw:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
:) ehu ehu.. dur yaw hevesimizi bozma. Hem kim demiş sorun olmadını :D Gacur gucur yağlamazsan yıkadıktan sonra oluyo sorun :p... bide iyi bakmak lazım dışarda durunca motor baktım egsozun yakınlarında ufak bi paslaşma olmuş koruyucu krem felam sipariş ettim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw ne adamsın sen demedınmı hıcbır sorunum yok dıye bak nasılda cıkıyor agızından cumleler:queen:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
slm arkadaşlar ya benim bir ufak bir sorunum var bu kornalardan yana dertliyim bana bir yardımcı olurmusunuz arkadaşlar bu eskilerin yerine ne takabiliriz acaba?
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
arkadaslar bugun aldim motoru yarin teslim edecekler insallah

Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin.

slm arkadaşlar ya benim bir ufak bir sorunum var bu kornalardan yana dertliyim bana bir yardımcı olurmusunuz arkadaşlar bu eskilerin yerine ne takabiliriz acaba
http://www.weblebi.com/Default.aspx?Pt=14&Pid=H6rS4UC2xHEWyxzZXK5tTw
İşte size bir korna, hemde ne korna! kamyon kornası halt yemiş. STEBEL diye google'da aratma yaptığımızda; asıl üretici ve türkiyede bu markayı satan firmalara ulaşabilirsiniz.
Asıl firma adresine giriş yaptığınızda; kornaların seslerinide dinleme imkanınız da var.

resim4700smallih7.jpg


Arkadaşlar, Keeway için Chopper Gidonu geldi Haberiniz Olsun. Tüm aparatları ile (Bağlantı Aparatları) 40ytl. Montajı çook kolay ve kendiniz takabilirsiniz. Ben kendim taktım haberiniz olsun.

Ayrıca GDR KASK (Güneş Gözlük Vizörlü ve Çeneden Açılmalı)...............140ytl. (Gri ve Siyah)

Jameika kardeşim, gidonun çapı nedir? malum 22 mm.lik olanlar sorun çıkarıyor. Elçikleri sabitleyebilmek için biraz uydurukçuluk yapmak gerekiyor, siz ne yaptınız? kısaca; gidon çapı nedir?
Montaj esnasında; hidrolik borusu ve diğer spiral ve kablo aksamın boylarında sorun çıkmadımı?
Diğer bir soru; resimdeki sissy bar şu an takılı olanmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
GurkanYazıcı, balayyusuf hocam bizim için bu konuyu araştırmıştı airbrush yapan arkadaşı var adı hakan tel:0532 631 35 56 bende arıycam ama önce para durumunu ayarlamam lazım istersen sen ara bir konuş bizide haberdar edersin..
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
GECE ve EMRE SS nedir diye birbirinize soracağınıza ss yazan kişiye yani bana niçin sormuyorsunuz?

Burası keeway'cilerin yeri olduğu için tabiki supershadow'u kastediyorum.


Bu arada airbrush için Hakanı (0532 631 35 56) rahatlıkla arayabilirsiniz hatta yanına gidip yaptıklarını görebilirsiniz kendisiyle irtibat kurabilirsiniz iyi bir arkadaş size merak ettiklerinizi açıklayacaktır
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst