Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah ah ebru ne diğimkı şimdi sana.su kıtlenme olayını bıraz acarmısın tam olarak nasıl oldu yanı basına ne geldı?bu arada tabıkıde motorun yagına bakma görevı senındır yanı zor bısey degıl götutrun baktırısın yoska 5dk koyarlar yada azsa zaten maliyetı 15-20 dır.ama söle bısey var en son servıste bakıma sokupta ustalar bakmadıysa hıc yagına e o zaman onların kabahatıdır.bakımda ilk olay yagıdır zaten motorun.
bu arada sadece arıza durumda degıl baska zamanlada yaz lutfen:bounce:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
ah ah ebru ne diğimkı şimdi sana.su kıtlenme olayını bıraz acarmısın tam olarak nasıl oldu yanı basına ne geldı?bu arada tabıkıde motorun yagına bakma görevı senındır yanı zor bısey degıl götutrun baktırısın yoska 5dk koyarlar yada azsa zaten maliyetı 15-20 dır.ama söle bısey var en son servıste bakıma sokupta ustalar bakmadıysa hıc yagına e o zaman onların kabahatıdır.bakımda ilk olay yagıdır zaten motorun.
bu arada sadece arıza durumda degıl baska zamanlada yaz lutfen:bounce:

haklısn fazla bencil davranıyorum fakat ödevlerim derslerim ev işleri falan forumda bişeyler yazmak aslında lüks benim için..yani değişmiş olsa bile 1000 km motor yağı bitmez demi yani bitmesi durmunda yine bi arıza vardır herhalde ben motor yağının değişmediğine dair bir belgem olmasımı gerektir garanti şemsiyesine girmek için bide ben motor yağını değişileceğini yani benim şimdi senden öğreniyorum
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala ben bısey anlamadım cnm ya:) senın 1000 km sonra motor yagımı bıttı? öle bısey olamaz ama ben yaklasık 3000 km fln gıtmıstım tabi ıcınde damla mı ne kalmıstı:mrgreen: herneyse sonucta 2000 km gıdılebılır ama tamda iyi bılmıyorum bılen varsa söler zaten.ben kıtlenmıs olayını anlıyamadım ama hala ustu kapalı konsuuyrosun sankı özel hayatın:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
vala ben bısey anlamadım cnm ya:) senın 1000 km sonra motor yagımı bıttı? öle bısey olamaz ama ben yaklasık 3000 km fln gıtmıstım tabi ıcınde damla mı ne kalmıstı:mrgreen: herneyse sonucta 2000 km gıdılebılır ama tamda iyi bılmıyorum bılen varsa söler zaten.ben kıtlenmıs olayını anlıyamadım ama hala ustu kapalı konsuuyrosun sankı özel hayatın:queen:

motorda anlamıyo olan bir insan üstü kapalı hatta tam kapalı anlatabilir oyüzden olablirmi acaba mrs. gece
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
motorda yağ eksiltme değilde yağ yakma olur o da büyük oranda rodaj zamanında gözlenir. motor kitlediyse sağlam usta ve sağlam masraf gerektirecektir.Garanti ile hiç ilgisi yok. Şimdiden geçmiş olsun. Birkaç servisten fiyat alda kandırmasınlar bari. :bounce:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
teşekürler viceroy çok açık sözlüsün ameliyatan çıkan doktorları aratıyorsun fakat:)yani 4000 lik bakımda bunu yağını yenilemiş olssa bile servis kullanıcı hatası var yani diyorsun çünkü arıza 5000 de oldu ..şimdiden para ayarlayayım ben en iyisi sarıyerdeki villayı satmak şart oldu kötü günler:))hashaneye değilde servise hergün gidelim Allah korusun dikkatli olun motorluyu benimsememmiş bir cehenemdeyiz İSTANBUL:(
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Okulda veli toplantısında sorun düzeltir gibi hissettim doktor deyince...:) 150-200 ytl yeter heralde villa satmaya gerek yok gibi. :p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
?

Bende bir arkadaşım için bu motoru inceliyorum... Motorun kilitlenmesine sebep olacak bir yağ eksiltme yada yağ yakma durumu olması imkansız gibi...

Başka bir sorun olabilir mi? 4000 bakımı yeni geçti diyorsun 1000 km de bu motor bu kadar yağ yakamaz, yakmamalı... :)

Haksızmıyım?
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
teşekürler viceroy çok açık sözlüsün ameliyatan çıkan doktorları aratıyorsun fakat:)yani 4000 lik bakımda bunu yağını yenilemiş olssa bile servis kullanıcı hatası var yani diyorsun çünkü arıza 5000 de oldu ..şimdiden para ayarlayayım ben en iyisi sarıyerdeki villayı satmak şart oldu kötü günler:))hashaneye değilde servise hergün gidelim Allah korusun dikkatli olun motorluyu benimsememmiş bir cehenemdeyiz İSTANBUL:(

Ebru arkadaşım bence bu senin değil bakımı yapan servisin suçu yağ bitmesi diye bir durum olmaz servise neden 2000 km de bir gidiyoruz problemleri görüp gidersinler diye servise düzenli gitmediğimizde yoksa neden garanti geçerli olmuyor o nedenle bu işin peşini bırakma 4000 bakımı en son neresi yapmıştı bu konuyu gerekirse motomate yaz bak görürsün ilgilenecekler demekki ya yağ tapasını iyi sıkmadılar yada başka bişey var ama garantili bir motorda bu senin sorunun değil bence :queen:

tmm kardes ben kararımı verdım sen al bulustugumuzda ben sana verırım ne kadarsa ok.cızılmesi önemlı degıl cnm ondan bısey olmaz:) hadl herkese iyi hafta sonları:bounce:

Gece bir aksilik olmazsa aynaları salı günü alabilirim herhalde sonra sana bildiririm takarız arkadaşım sen merak etme bu işi oldu bil
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
forumda okudugum kadarıyla tıger250 kullanan bırı bır sorunyasamıstı yag kapayı dusmus ve pantolonu falan mahvetmıstı allahtan arkadas erken farketmıs te servısı arayıp motoru aldırmıs sanırım senın motorda da benzer bısey oldu ebru_soldıer
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
teşekürler arkadaşlar p.tesi günü servis bakacak motora ona göre bir şey diyecek zaten ben topkapı ya giderdim bakımları için ama şimdi okmeydanına gitmek zorunda kaldık çünk ü motor şişlide arızalandı .periyodik bakım belgesine baktığında buji değişti motor yağı değişti diye işaret atılıyor acaba kontrolmü ediliyor yoksa gerçekten değişiyormu belkide usta olduğunu zanneden kişi nede olsa 6500 de gelcek ozamana kadar idare eder değişmeyeyim boşver demişse..yani arkadaşlar haklı olduğunu kimse sana söylemez yani kurumlar bazında ancak hakkını arayınca sonuç alınıyor zor olsada..bu servis hatasıysa hukuki yollra başvurcağım kesin ...bide servis sen bunu yağını nie kontrol etmedin falan diyor 1000 km de motor yağı bitiyorsa benzin zammına değil yağ zammınada tepki gösterelim ozaman..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
teşekürler arkadaşlar p.tesi günü servis bakacak motora ona göre bir şey diyecek zaten ben topkapı ya giderdim bakımları için ama şimdi okmeydanına gitmek zorunda kaldık çünk ü motor şişlide arızalandı .periyodik bakım belgesine baktığında buji değişti motor yağı değişti diye işaret atılıyor acaba kontrolmü ediliyor yoksa gerçekten değişiyormu belkide usta olduğunu zanneden kişi nede olsa 6500 de gelcek ozamana kadar idare eder değişmeyeyim boşver demişse..yani arkadaşlar haklı olduğunu kimse sana söylemez yani kurumlar bazında ancak hakkını arayınca sonuç alınıyor zor olsada..bu servis hatasıysa hukuki yollra başvurcağım kesin ...bide servis sen bunu yağını nie kontrol etmedin falan diyor 1000 km de motor yağı bitiyorsa benzin zammına değil yağ zammınada tepki gösterelim ozaman..

Açıkcası yağı kontrol etmeden yola çıkmak büyük bir hata. Bir sorun olmasa bile motorla alakalı yağ yakabilir, yağ sızdırabilir, yağ özelliğini yitirebilir vs.. bu nedenle yağ kontrol edilir. Yağ kontrolü sadece servisde edilmez özellikle bizim motor gibi yağ haznesinin kapağında kontrol çubuğu vardır bunun sebebi yağın durumuna ve seviyesine bakılarak motora zarar vermesini önlemektir. Teoride servisin bakması gerek fakat pratikte sen söylemedikçe bakan ve değiştiren bir servis görmedim. Açıkcası ben servisin bakmasını istemem. Ben alırım yağımı her bakım öncesi götürürüm bunu koyun derim onu koyarlar neden çünkü kalitesiz yağ koyduklarından.

Şimdi sonuca bakarsak ne kadar servisin ihmalide olsa esas sonuç senin motorunun çalışmaması bu motordan sorumlu olan kişi sen isen esas sorumlu sensin. Üzgünüm ama durum bu şekilde hakkını istediğin şekilde arayabilirsin fakat eninde sonunda yine o motoru senin vereceğin parayla yaptırman gerekecek benden söylemesi.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ebru devrık cumluler kurma lutfen:mrgreen: vala bende thunder79 sonuc bölümune katılıyorum maalesef suc sende bosuna cırpınma derım.150-200 tutarsa opte basına koy derım vala.tabı motordan anlamamak senın sucun degıl ama ogrenmemek:p

tmm balayyusuf bu aksamda gelıcem pasaya ama sen yarın alıcaksan sorun degıl carsambada gelıcem nede olsa.cobalt ıstersen arıyabılırım senıde bu aksam:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıkmadan dedıgın nasıl oluyor tam anlıyamadım:) saat 11de ararım yada 5-10 dk daha erken. ıstersen 11 de bı yerde de bulusabılırız.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
ok 11 gıbı pasada olurum bohem mıydı o kafe acık oluyorsa orda degılse sımıtcı de :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) evet bohem iyi fıkır hem orası acık oluyor 12 kadar fln.bu arada balayyusufta gelıcek iyi olur hem benım motora aynaları takıcaz:) ben ararım carsamba gelınce.yaw ama dur ben bu aksamda gelıcem senı bu aksam ararım demısım:) tmm arıcam aksam:)

ehüehüehüehüehüehüehü
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Bir aksilik olmadığı taktirde çarşamba akşamı Gece ile görüşeceğiz inşallah Cobalt ve diğer arkadaşlarıda bekleriz gelirlerse mutlu oluruz kocamustafapaşaya herkese sevgiler::deliir::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst