yusuf arkadasım ben motoru serı kullanmayı sevıyorum hızı fazla yuksek olmasada ısındıgında balatanın kacırması benı uyuz edıyor aynı sorun yuzunden balata ve yaylar garantıden degısmıstı ama 2500 km sonra durum yıne aynı madem bu parca sorunlu muadılı olan sorunsuz bır parca varsa onu takarım gonul rahatlıgı ıle kullanırım dedım sızde kullanıyorsunuz motor hacmı kucuk sık vıtes degıstırmeyı gerektırıyor ıstedıgım performansı alamayınca da butun zevkını olduruyor yok aslında ben gt250 r alıyım bu artık kesmıyor![]()
yenı baslayan bır arkadas ısterse 1800 e bırakıcam ama once bır bakım yaptırayım gonul rahatlıgıyla bınsın
su kacırma olayı dedıgınız sey motor 1. vıteste kalkarken dıyorsunuz dımı takur tukur ses gelıyor evet bendede varbazen ayar oluyorum dogru.cobalt o fıyata yazık gunah ya 1800 cok az bence yanı benım fıkrım tabı.evet bende kesın degıstırıcem racıng e gecıs olucak
yaw balayyusuf cum pasaya gelmem ıptal oldubuyuk ıhtımal carsamba gelıcem aksam 11 uyarmı sana
tmm balayyusuf bu aksam eyer aksılık cıkmayıp gelırsem kesın görusuyoruz11de sımıt sarayın onunde.varsa baska pasalılarda gelsın
balayyusuf aksam kesın gelıyorum pasaya yangeyı bırakıcaz ordan saat 11de sımıt sarayın onunde olurum eyer gelıceksen ıstersen telımı verebılırım yada dırak ordada bulusabılırz baska gelen avrsa buyursun arkadaslar
tmm balayyusuf bu aksam eyer aksılık cıkmayıp gelırsem kesın görusuyoruz11de sımıt sarayın onunde.varsa baska pasalılarda gelsın
balayyusuf aksam kesın gelıyorum pasaya yangeyı bırakıcaz ordan saat 11de sımıt sarayın onunde olurum eyer gelıceksen ıstersen telımı verebılırım yada dırak ordada bulusabılırz baska gelen avrsa buyursun arkadaslar