Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
Arkadaşlar Selam,
Ben aranıza yeni katılan aynı zamanda yeni sl 150 kullanıcısıyım.
Büyük bir ihtimalle ilerleyen zamanlarda sizlerin tecrübelerinde faydalanmak gerekecek.

Hepinize Saygılar.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanışma topiğinde seni göremedim herhalde ilk mesajı buraya atarak bizi onurlandırmak istedin :p

hoşgelmişsin..
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
hoşbulduk fear-factor
söylediğim gibi sitenin ve sl 150 nin yeni kullanıcısıyım.
ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.(tanışma topiği)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
yusuf arkadasım ben motoru serı kullanmayı sevıyorum hızı fazla yuksek olmasada ısındıgında balatanın kacırması benı uyuz edıyor aynı sorun yuzunden balata ve yaylar garantıden degısmıstı ama 2500 km sonra durum yıne aynı madem bu parca sorunlu muadılı olan sorunsuz bır parca varsa onu takarım gonul rahatlıgı ıle kullanırım dedım sızde kullanıyorsunuz motor hacmı kucuk sık vıtes degıstırmeyı gerektırıyor ıstedıgım performansı alamayınca da butun zevkını olduruyor yok aslında ben gt250 r alıyım bu artık kesmıyor :)
yenı baslayan bır arkadas ısterse 1800 e bırakıcam ama once bır bakım yaptırayım gonul rahatlıgıyla bınsın

tamam şimdi anladım meseleyi evet ısındığında balata kaçırıyor haklısın bende bu sorunun sadece bende olduğunu sanıyordum demek :cat: ki bu genel bir sorun doğru o zaman araştırmak lazım sağol kendine iyi bak görüşürüz
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
su kacırma olayı dedıgınız sey motor 1. vıteste kalkarken dıyorsunuz dımı takur tukur ses gelıyor evet bendede var:) bazen ayar oluyorum dogru.cobalt o fıyata yazık gunah ya 1800 cok az bence yanı benım fıkrım tabı.evet bende kesın degıstırıcem racıng e gecıs olucak

yaw balayyusuf cum pasaya gelmem ıptal oldu:) buyuk ıhtımal carsamba gelıcem aksam 11 uyarmı sana
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
gece fıyat konusunda bısey dıyemem ben karakacan ı yıne sıteden bir arkadastan aldım onunda ılk motoruydu benımde ılk motorum oldu gonul ısterkı yenı baslayan bırıne daha yoldaslık etsın ıkıncı motor arayana satmayı ıstemem
yenı sezonda fıyat gercekten ucuk ama benım kı de 2005 model 5200 km de bı kez yolda kaldım o da servıstekı cırak yanlıs bujı taktıgı ıcın allahtan cıkan bujı yanımdaydı da gerı donup degıstırtebıldım :p aslında motordan memnun um ama gonlum gt250r de aklımda olacagına altımda olsun ne dıyım nasıp kısmet ıste
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
su kacırma olayı dedıgınız sey motor 1. vıteste kalkarken dıyorsunuz dımı takur tukur ses gelıyor evet bendede var:) bazen ayar oluyorum dogru.cobalt o fıyata yazık gunah ya 1800 cok az bence yanı benım fıkrım tabı.evet bende kesın degıstırıcem racıng e gecıs olucak

yaw balayyusuf cum pasaya gelmem ıptal oldu:) buyuk ıhtımal carsamba gelıcem aksam 11 uyarmı sana

Tamam arkadaşım çarşamba akşamı motorumla meydandaki parkta bekleyeyim seni zaten siyah sl i görürsün 34 AFG 75 tanışalım simit sarayı varya onun önünde olacağım sanada uyarmı sarayda çay içeriz başka paşalı arkadaşlar varsa onlarda gelsin süper olur.Yalnız bir aksilik ve değişiklik olursa burada yazar belirtirsin G:rendeer: ece.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlıyorum cobalt senı aynı fıkırlere sahıbız kısacası motor kesmıyo hız konusunda.gt 250r ı bende cok begenıyorum ama almam nedenıde cok pahalı 2. elı bıle 7 mılyar ben o fıyata neler alırım.vala benım gonlum zzr250 den yana buyuk ıhtımal onu alıcam 190-200 yeter bana.yuksek almak ıstemıyorum kendımden korukuyorum cunku gazlama var bende:p

balayyusuf tmm arkadasım aksılık cıkmazsa saat 11de dedıgın yerdeyım.ben pasayı pek iyi bılmıyorum ama sımıt sarayını cıkarttım kafamda sanırım onun onunde bulusalım.baska gelmek ısteyen pasalılarda varsada buyursun.tabı cnm sımıtlen cay ıcerız daha ne gece gece:queen: benım motorda sıyah mzs92.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu akşam 19:00 da galeria yanındaki opette bi buluşma var.. cüneyt abi de ( cobalt ) geliyor. tophaneye geçip nargile tüttürelim diye düşünüyoruz... bak buraya da yazdım gece, sonra başımın etini yeme nie haber vermiyonuz diye :p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
gaz yememe olayı havasıcaklığındanmış havalar az ısındı motor yine kendine geldi.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadı ya motor bıle havaya göre haraker edıyor :p

fear_factor saol buraya yazdıgın ıcın ben 8.30 da cıkıyorum aslında cıkısta sanırım bı ısım yok gelebılırım gıbı:) baska gelen yokmu bızden
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmm cobalt vermıstı zaten telını bana.pekı kaca kadar takılırsınızkı?
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sabaha kadar... :p eheuehueh
11-12 ye kadar takılabilirim ben...
gece sen de gelirsen 4 sl.ci oluyos bu akşam...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suanda bulustular oh hasdı bakalım benım ıcınde ıcın:mrgreen:
bız hala ısteyız yaw
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Gece arkadaşım tamamdır çarşamba akşamı saat 23.00 simit sarayı görüşürüz anlaştık orada olacağım.kendine iyi bak.Başka arkadaşlarıda bekliyoruz bu simit sarayı paşa meydanda kolay yerde yani :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmm balayyusuf bu aksam eyer aksılık cıkmayıp gelırsem kesın görusuyoruz:) 11de sımıt sarayın onunde.varsa baska pasalılarda gelsın

balayyusuf aksam kesın gelıyorum pasaya yangeyı bırakıcaz ordan saat 11de sımıt sarayın onunde olurum eyer gelıceksen ıstersen telımı verebılırım yada dırak ordada bulusabılırz baska gelen avrsa buyursun arkadaslar
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
tmm balayyusuf bu aksam eyer aksılık cıkmayıp gelırsem kesın görusuyoruz:) 11de sımıt sarayın onunde.varsa baska pasalılarda gelsın

balayyusuf aksam kesın gelıyorum pasaya yangeyı bırakıcaz ordan saat 11de sımıt sarayın onunde olurum eyer gelıceksen ıstersen telımı verebılırım yada dırak ordada bulusabılırz baska gelen avrsa buyursun arkadaslar

Tamadır arkadaşım bugün oranın adına baktım Paşa simit evi yazıyor neyse bunların hepsi aynı hepside simitci nasıl olsa saat 23.00 da orada olacağım telefonlarıda buluşunca alırız görüşmek üzere.Bende tekrar edeyim paşalı arkadaşlardan gelebilenleride bekleriz.:rendeer:

tmm balayyusuf bu aksam eyer aksılık cıkmayıp gelırsem kesın görusuyoruz:) 11de sımıt sarayın onunde.varsa baska pasalılarda gelsın

balayyusuf aksam kesın gelıyorum pasaya yangeyı bırakıcaz ordan saat 11de sımıt sarayın onunde olurum eyer gelıceksen ıstersen telımı verebılırım yada dırak ordada bulusabılırz baska gelen avrsa buyursun arkadaslar

tamamdır orada olacağım görüşürüz arkadaşım
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gunaydın arkadaslar dun aksam balayyusuf kardesle görustuk kendısı gercekten seker bır ınsan yaklasık 1 saat sohbet ettık motorları degısıp tur attık:) gusel seyler paylastık.o sölemeden ben söylıgım baari onun motorunda sag yada sol sınyalı bastıgında ve takrar 2. kez bastıgında sınyal sonuyor ne gusel yaw bızde nıye yok böle bısey:silent: armut gıbı beklıyoruz 25 sn sönmesını, balayyusufta öle bısey yok 2. kez bastıgında sak dıye sönuyor.bunla ılgılı yorumlarını beklıyorum
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Sağol Gece aynı şekilde bende seni çok sevdim iyiki buluştuk valla bu sinyal meselesini sen yazmışsın evet tekrar basınca sönüyor ama ben bunu motoru aldığım arkadaşmı yaptırdı yoksa hepmi öyleydi öğreneceğim bugün yarın ararım
bu arada senin motorun sesi kulaklarımda hala çok beğendim sanki 600 cc lik bir motor sesi çıkıyor bir ara delicem bende eksozu kafaya koydum.:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst