- Katılım
- 23 Tem 2006
- Mesajlar
- 331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçi delince egzos garantiden çıkıyor ama; ben de deldim. 4 delik altta 4 delik de üstte var... ama uzun yolda baya bi kafanız şişiyor şimdiden söyliyim...