Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçi delince egzos garantiden çıkıyor ama; ben de deldim. 4 delik altta 4 delik de üstte var... ama uzun yolda baya bi kafanız şişiyor şimdiden söyliyim...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
cobalt dostum ben balatayı garantiden 1 kez yayları 2 kez değiştirttim biliyosun 300-400 km sonra aynı sorun yine başladı şimdi rampada kalkarken de zorlanıyorum iki kişi ise zaten kalkmıyo deli oldum ya,
bakın bu soruyu 5. kez soruyorum aynı arızadan 3. kez tamire giden motor tüketici haklarına göre değiştirilirmi değiştirilmez mi ?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavı artık eskıde kaldı bence öle seyler tuketıcı hakları fln yok motorları degıstırıcekler aman abı nerde öle seyler yaa kım degıstırıcek onu sen kaç ay once almısın bınıyorsun bıde mumkun degıl benım dusunceme göre yanı:)

balayusuf saol kardes yok cnm ne 600 lugu ama saka maka aslında ölede ses cıkarmıyor degıl:mrgreen: ben aldıgım ilk aksam deldırmıstım egsozu arızalık ordan gelıyor sanırım:) fear_factor ben o kadar uzun yola gıttım geldım kafam flan sısmedı ama.herseye alısıyorsun zamanla bence.cunku kafa sısırıcek ses degıl bence gusel bı ses.

ben aynı arızadan kac kes tamıre gıttım bılıyormusun su egsoz olayında tıtresımden yarıldı acıldı kırıldı kaynak oldu en az 5 defa kaynak oldu yaa:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
malı olarak balata degısımını yakın zamanda yapmam ıhtımal dahılınde gorunmuyor bır ıkı ay sonra anca daha once yapan olursa bılgı versın lutfen buna degecekmı
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler su muaneyı daha oncede yaptırma ıhtımalı varmı acaba? bırde nerde yaptırılıyor.gecen seneden 30 ytl vergı borcu kalmıstı onuda ödemek lazım.bıde aslında benım gıdıp bı borcuma bakmam lazım yaw ben 10 kere fln hep kacak gectım kopruden yandık satarken:silent:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahahahahahaha
bari buradan yazma yahu....
muhahahahahaha
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw tmm ya gülme bıan aklıma gelmedi:queen:

burdan yazsam ne olucak ya kımden cekıncem

he bak bu arada ben senı eklemıstım sen kabul etmedınmı msn

sen ılk basta bı ehlıyet al zuahhahahahaha:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Arkadaşlar şu bendeki sinyal meselesi sizdede varmı diye sormuştuk kimse bir şey demedi yani sinyale tekrar basınca sönüyormu sizinkide benimki sönüyor bu sadece benim motordamı var bu konuda bilgi verirseniz sevineceğim.::gazete::

gerçi delince egzos garantiden çıkıyor ama; ben de deldim. 4 delik altta 4 delik de üstte var... ama uzun yolda baya bi kafanız şişiyor şimdiden söyliyim...

Fear_factor bu delikler nasıl matkaplamı açtın orada bir iki tane küçük orjinalinde delik var o genişlikte 2 tane daha açsak birşey değişirmi yani çokta anormal ses istemiyorum sadece biraz daha tok çıksın yeter::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Sinyaller 2006 nın ikinci yarısında gelen motorlarda ikinci kez basınca sönüyo arkadaşlar.. Benimki ilk yarı da geldi,martta aldım, 25 sn bekliyorum.. :) Nasıl tekrar basınca sönen hale getirebilirm die servise sorduğumda sadece düğmenin değişmesinin yeterli olmadığını flaşör ve bi parçanın daha değişmesi genektiğini söyledi.. Bunları yapmak 100-120 ytl arasında tutuomuş..

Obkavi senle daha önce değişim konusunda ufak bi konuşmamız olmuştu hatırlarsan burda.. Senin 3-4 kere aynı arızayı vermiş.. Şimdi motorun değiştirilmesi baya zor.. Çünkü arıza sonucunda ürünün kullanılmasının imkansız hale gelmesi veya kendisinden beklenen faydayı sağlayamaz hale gelmesi gerekir.. Yani o kadar arıza veriodur ki 1 kullanırsın 3 kullanamazsın gibi (bu örneği ben verdim tabi :) sadece açıklamak için ama kural bu).. Bunu da mahkemeye başvurarak talep edebilirsin tabi ki.. Burada önemli olan mahkemenin takdiridir.. Kanunlar açık olsa da hakime takdir yetkisi tanınmıştır ve sorunun önemi hakimin takdirine kalır (bilirkişi raporuna da başvurur).. Biraz karışık anlatmış olabilirim ama her zaman anlamadığınız veya merak ettiğiniz şeyleri sorabilirsiniz.. Saygılar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balayyusuf kardes su aynaları almak ıstıyorum aslında:) ama derı nerden bulucaz aksam gelıcem gene ıstersen görusebılırz

obkavı bende sen tuketıcı hakların pesınde olma abı hangı bırınle ugrascaksınkı amaan sankı japon malımı var:) çinmi macarmı ne oldugu bellı degıl motorun:mrgreen: baska servısler bul falan fln
chimeraby dedgıne göre ve dolayısıyla bende 25 sn fln beklıyorum ayar oluyorum ama zaten nadır verıyorum sınyal oda donmeden kendı kafama göre 20 sn fln onceden verıyorum:)

cobalt senı ekledın ben msnye hala yoksun???
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw tmm ya gülme bıan aklıma gelmedi:queen:

burdan yazsam ne olucak ya kımden cekıncem

he bak bu arada ben senı eklemıstım sen kabul etmedınmı msn

sen ılk basta bı ehlıyet al zuahhahahahaha:mrgreen:

ehliyete yazıldım, nisanın ilk haftası kısmet olursa elimde...
msn konusuna gelince, bizim şirket bilgisayarlarında msn yasaklı... internet cafeye de pek girmiyorum... ama [email protected] adresinden yazışabiliriz... tıpkı msn gibi...
Fear_factor bu delikler nasıl matkaplamı açtın orada bir iki tane küçük orjinalinde delik var o genişlikte 2 tane daha açsak birşey değişirmi yani çokta anormal ses istemiyorum sadece biraz daha tok çıksın yeter::tutkuy::

Ben servise götürdüm orada ustalar egsoza 8 delik açmışlar... motor bas bas bağırıyor.. sokak aralarında iyi de , uzun yolda çekilmiyo...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım fear_factor ehlıyat sınavında kalayım demede:mrgreen: bende kaynakla actırmıstım uzun yoldada bana göre hıc bır rahatsızlık vermıyor yada ben rahatsız oldugum ıcındır:cherry:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece, üyeliğimin iptali için site sahibine mesaj attım...
bana [email protected] dan cebini atar mısın?

Hoşçakalın dostlar....
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırdır yaa nereye neden öle bısey yaptınkı??? tmm atarım cepi bırazdan
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Balayyusuf benim sl 4 aylık,benimkide basınca sönenlerden. Öğrendiğim kadarıyla daha önceki partide gelen uzun süre yanan tipler hem kullanışsız hem de arıza verdiğinden iptal edilmiş. :)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
balayyusuf kardes su aynaları almak ıstıyorum aslında:) ama derı nerden bulucaz aksam gelıcem gene ıstersen görusebılırz

obkavı bende sen tuketıcı hakların pesınde olma abı hangı bırınle ugrascaksınkı amaan sankı japon malımı var:) çinmi macarmı ne oldugu bellı degıl motorun:mrgreen: baska servısler bul falan fln
chimeraby dedgıne göre ve dolayısıyla bende 25 sn fln beklıyorum ayar oluyorum ama zaten nadır verıyorum sınyal oda donmeden kendı kafama göre 20 sn fln onceden verıyorum:)

cobalt senı ekledın ben msnye hala yoksun???


Gece arkadaşım ayna işi kolay zaten benim taktığım derilerde deri değil aslında sünni deri heryerden bulunur yengenin eski kullanmadığı bir çantası mutlaka vardır bende eşimin çantayı kestim bağladım zaten bu hafta sonu bir arkadaşa gideceğim ama bir ara buluşur yaparız ayna işini beraber hiç sorun değil ben arkayı süper görüyorum valla şu sıralar baya iyi oldu.

Balayyusuf benim sl 4 aylık,benimkide basınca sönenlerden. Öğrendiğim kadarıyla daha önceki partide gelen uzun süre yanan tipler hem kullanışsız hem de arıza verdiğinden iptal edilmiş. :)


tamam arkadaşım sağol benimki mayıs ayından sonra gelenlerden demekki ondan böyle bir özellik var iyi oldu öğrendik sağolun:cat:

Chimeraby sağol açıklamalar için bu sinyal meselesi anlaşılmıştır
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet balayyusuf karar verdım bende takrırım en iyisi baktım olmadı gene cıkartırım.en azından arkayı görmek ıcın ıkıde bır aynaya dogru yanasmam:)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
evet balayyusuf karar verdım bende takrırım en iyisi baktım olmadı gene cıkartırım.en azından arkayı görmek ıcın ıkıde bır aynaya dogru yanasmam:)

Gece Bencede istemezsen sökersin sonra.Yalnız aynaları diğer aynaya monte etmek için kelepçeleri sıkıyoruzya o zaman biraz çizlme oluyor onu belirteyim ama güvenlik daha önemli diyorsan ki ben öyle düşünüyorum buluşur yaparız beraber sirkecide dediğim gibi 15-20 ytl civarı bana ogün 15 e verdiler sen kararını ver haberleşir yaparız valla kolay iş.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmm kardes ben kararımı verdım sen al bulustugumuzda ben sana verırım ne kadarsa ok.cızılmesi önemlı degıl cnm ondan bısey olmaz:) hadl herkese iyi hafta sonları:bounce:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
merhaba arkdaşlar ..benim şuan motor kilitlenmiş..4000 km bakım yapıldı fakat işte 5000 de bu sorunla karşılaştık..ben motorun yağını kontrol etme görevi kimindir onu sorcam yani servis bunu 4000 de yapmlaımıydı yapmadıysa bu onun şuçumudur...eğer garantiye girmesse bayağı bir pahalıya patlayaacak gibim ne dersinizz..morelim bozukta çook yine ne varsa forumda var başka türlü nerde terapi yapıcazki motor arızalndı psikolojim çöktü diyerek seans almak çok saçma gelir gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst