Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Bugün motoru aldım ev iş arası uzak olmadığı için. Ama yinede burda trafik oluyor. Yağmur yağsada kullanmaya devam :queen: yeterki kar yağmasın
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yagmurda almıyorum yaa cok kötu oluyor cunku hem kayma tehlıkesı hemde vıdaların paslanması.ama cok yagmura yakalandıgım oldu tabı ayrı konu:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
ben yagmurda almıyorum yaa cok kötu oluyor cunku hem kayma tehlıkesı hemde vıdaların paslanması.ama cok yagmura yakalandıgım oldu tabı ayrı konu:)

1- WD 40
2- Metzeler
3- Honda Güvenli Sürüş 2

diyorum sadece :queen:

NOT: Wd-40 ı asla ve asla bollaşması tehlikeli durum yaratacak yerlere fazla sürmeyin ayrıca disk frenler paslanırsada sakın orayada sıkmayın 2 hafta frenleriniz tutmaz ayrıca paslı daha ii frenleriniz tutar.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
balayyusuf kardes ben zaten bu aksam demedım yarın aksam ordayım kız arkımı bırakıcam eve saat 10.50 fln oluyor sana uyarsa ararım senıçbende tanısmak ısterım memnun kalırım.

cobalt senıde ararsım ıstersen:)


Gece bugün yağış var bu durumda yinede paşaya gelecekmisin istersen başka yani kuru bir havada SL larımızıda getiririz öyle görüşürüz nasıl olur.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balayyusufzaten yazdım abı sanırım görmedın sen sabah motoru almadım dolayısıyla pasaya gelmıcem:) gelıcegım gun sölıcem ama gene o zaman görusuruz.
thunder79 farketmez bız prof surucuyuz:queen:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motorlu araçlar vergisine zam gelmiş.
Biz ne ödeyeceğiz 150 ler olarak bilen var mı?
Bir de nezaman yatırılıyo bu har(a)çlar ?
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
balayyusufzaten yazdım abı sanırım görmedın sen sabah motoru almadım dolayısıyla pasaya gelmıcem:) gelıcegım gun sölıcem ama gene o zaman görusuruz.
thunder79 farketmez bız prof surucuyuz:queen:


pardon dikkat etmemişim okey sonra bir ara ayarlanır nasılsa görüşürüz.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
mtv vergisi 33 ytl duydum. fakat ruhsattaki motor muayene 55 civarı yapmazsanız aylık %5 ceza ile ilerliyor.:pr:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Ben bugünkü yağmurda (2 saat önce) beşiktaş-paşa yaptım. Yağmurda ilk defa bu kadar agresif kullandım. Yolda acayip trafik olmasına rağmen belki ışıklar hariç 5 sn. duraklamadan hep gittim. Trafikte zaman zaman aralardan geçme (çalım atmak) hissime engel olamıyorum. Ama bir o kadar da zevkli. Motor yağmurda çok iyiydi yaa, bugün frrenler vs. tam not verdim. Birde ivmelenme iyi olsa bu motor tutulmayacak. :)
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Keeway Süüüüüperrrr Liğhtttt 150

SL 150. Herhalde hak ettiği yeri alacak eninde ve sonunda.:)
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
carlito bır kac ay once saganaga yakalanmıstım ıs cıkısında, motor bloguna kadar suya gırdım banamısın demedı karakacanım. yalnız cadde gecıslerınde yandan akan suya dıkkat edın jantlarda suyun gececegı fazla bı delık bosluk vs yok akıntı motoru suruklemeye calısıyo anlayın artık nasıl ıslandıgımızı,kask ı bıle tamamen söktüm 2 gun de anca kurudu
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Az önce evimin bahçesindeki bir arabaya geri geri giderken arka stop lambamla çarptım kapısı ezilen araba opel astra 2006-2005 model. Benim motorda birşey yok. Ama uykusuzluk çok kötü bir durum

Saygılar.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
merhaba arkadaşlar benim debriyaj anormal sert yoğun trafikte dur-kalk fazla yaptığımda sol elim mahvoluyor bu konuda bana bir önerisi olan varmı ne yapsam yada bu neden olabilir acaba
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
yağdan kaynaklanabilir fakat yinede kol ve bacak kaslarının güçlü olması şart hem yağı çok kalitesli koydur hemde hazır kıştayken bodyye git :queen: nasıl fikir ama :queen: ben SL i almadan önce 3 ay gittim iyi geldi.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
thunder79 alemsın vala yaa:queen: bady dedınde aklıma geldı bende cok gıttım zamanında bady hatta evde bıle bazen calısıyorum:) bu arada sabah sabah carpmak hıc iyi deıl yaw gecmıs olsun kactın herhalde:mrgreen: dıkkat edıcem abı dıkkat

balayyusuf servıse götur 2 dk yapsınlar debrıajı madem sert:p

sölemeyı unuttum buyuk ıhtımal aksam pasadayım, pasalılar:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler nereye kayboldunuz yaa sesınız cıkmıyor:silent:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar motomax a eleştiri yapmışlar ana sayfada okudunuzmu müşteri memnuniyetsizliğini?
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
6
slm arkadaşlar ben size bişey sormak istiyorum
geçtiğimiz yaz ben bir kaza yapmıştım kaza sırasında motor biryere çarpmadı sadece sağ tarafa yattı ve 10m yerde sürüklenmişti olan bana oldu tabi :) neyse konuya gireyim şuan benim motor kullanırken sola doğru yatacakmış gibi oluyor ve arada bi düz yolda giderken arkadan kayma yaşıyorum en sonda acıbadem yokuşundan çıkarken 1nci viteste çok kötü sesler çıkarmaya başladı debriyaj dan geldiğini sanıyorum fakat ilerlediğimde ( 10 km falan ) ses ortadan kayboldu sizlerdede oluyormu yoksa benimki o kazadan kalma bi problemmi var sizin anlıyacağınız yol tutuşum şuan çok ama çok kötü buna benzer sorun yaşayıp gideren arkadaşlar varsa yardımcı olurlar ise sevinirim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum bende arka tekerın kayması anca suylu bı yolda gaza yukenırsem o zaman kayıyor doal oalrak sana tavsıyem bence bı lastıklerını kontrol et ondan olabılır.yada lastıgın contaalrına bak allah korusun bırı cıkmıs yada gevsemıs olabılır cunku bana oldu:). ondanda degılse tek tavsıyem servıse gıtmem.hadı gecmıs olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst