ben yagmurda almıyorum yaa cok kötu oluyor cunku hem kayma tehlıkesı hemde vıdaların paslanması.ama cok yagmura yakalandıgım oldu tabı ayrı konu![]()
balayyusuf kardes ben zaten bu aksam demedım yarın aksam ordayım kız arkımı bırakıcam eve saat 10.50 fln oluyor sana uyarsa ararım senıçbende tanısmak ısterım memnun kalırım.
cobalt senıde ararsım ıstersen![]()
balayyusufzaten yazdım abı sanırım görmedın sen sabah motoru almadım dolayısıyla pasaya gelmıcemgelıcegım gun sölıcem ama gene o zaman görusuruz.
thunder79 farketmez bız prof surucuyuz:queen: