- Katılım
- 25 May 2006
- Mesajlar
- 306
thunder bende gelirim ama anadolu yakasını pek bilmiyorum bilinen bi yerden beni alırsınız ( kadıkoy rıhtım gibi )
6 dan sonra buraya harita yerleştireceğim rıhtımdanda alırım sorun olmaz :queen:
thunder bende gelirim ama anadolu yakasını pek bilmiyorum bilinen bi yerden beni alırsınız ( kadıkoy rıhtım gibi )
ben anlamam harita falanzaten cografyam "0" dı otobus duraklarının ordakı benzınlıge gelırım bırınız sevabına ordan cee der artıkın :bounce: